Dagens "humor"program...

Det där var ju bara pinsamt men att klanka ner på alla humorprogram som görs idag känns lite skevt. Jag ser ingen som har nämnt HippHipp eller Kvarteret Skatan här, och det tycker väl ändå till och med ni att det är ganska roligt, eller hur?

Känner du dig kränkt lilla vän? :pannkyss

Om jag hade varit kristen hade jag känt mig kränkt, betydligt mer än om någon dum demokrativrare ritade min profet på ett papper.

Förstår inte varför Svt och andra envisas med att tycka det är "roligt" och "tufft" att kränka kristna medan det är "allvarligt" och "oförståeligt" hur man kan kränka andra främmande religioner, vad är det för typ av filosofi egentligen?

Aha, nu när en gnälltråd dedikerad till humor kommit upp såhär dagen innan julafton så vill jag ta och reda upp en fråga som gnagt i flera år.
Eller snarare en förfrågan.

Förklara för mig vad som är roligt med serien "Vänner."

En gång i tiden såg jag avsnitt efter avsnitt för att försöka förstå vad folk babblar om.
Jag försökte verkligen.
Men det är ju så in i helvete dåligt!
Gjort av kretin för kretin.
Fullkomligen ryser av obehag när någon till exempel nämner att de "suttit hela helgen och myst i soffan med Friends-DVD:n", eller när det råkar vara på TV när man zappar.

Förklara för mig så jag kan få ro.. :huvet

Last edited:
Ja, Erik Blix gjorde ju riktigt roliga sketcher i Riskradion.

...jag kanske kan få låna lite analfixering så vi kan laga punkteringen på din menstruationscykel...

Om du nu kommer ihåg den sketchen?!
Är du jag?
Fast i Västerås?
Samma minnen, samma humor.
Nog är det från "Tage Danielssons samlade dikter 1967-1967" din signatur kommer?

Aha, nu när en gnälltråd dedikerad till humor kommit upp såhär dagen innan julafton så vill jag ta och reda upp en fråga som gnagt i flera år.
Eller snarare en förfrågan.

Förklara för mig vad som är roligt med serien "Vänner."

En gång i tiden såg jag avsnitt efter avsnitt för att försöka förstå vad folk babblar om.
Jag försökte verkligen.
Men det är ju så in i helvete dåligt!
Gjort av kretin för kretin.
Fullkomligen ryser av obehag när någon till exempel nämner att de "suttit hela helgen och myst i soffan med Friends-DVD:n", eller när det råkar vara på TV när man zappar.

Förklara för mig så jag kan få ro.. :huvet
Det är ju sjukt bra! Lättsam underhållning i 20 minuter. Bara sitta och titta utan att tänka.. :hihi

Det finns alternativ till TV...

starta inte ens upp att se på all smörja..då slipper ni klaga på skiten som sänds.

Det finns hur mycket som helst att göra istället för att glo på en dumburk , fylld av fördummande program, gjorda för dummskallar av precis likada dumma människor.

fast vitsen är ju kanske att dessa program sänds just av den anledningen att man vet att det behövs just för att det ska klagas på något jämt å ständigt.

Skaffa ett liv å gör något istället....:yoparty ...GOD JUL På er allihop.

starta inte ens upp att se på all smörja..då slipper ni klaga på skiten som sänds.

Det finns hur mycket som helst att göra istället för att glo på en dumburk , fylld av fördummande program, gjorda för dummskallar av precis likada dumma människor.

fast vitsen är ju kanske att dessa program sänds just av den anledningen att man vet att det behövs just för att det ska klagas på något jämt å ständigt.

Skaffa ett liv å gör något istället....:yoparty ...GOD JUL På er allihop.

Du är inte min mamma.

Hon däringa Nour El-rafai gick jag i högstadiet med:D . Fan va ball. Så hon flashar gubbar i lokala parker nu? intresant:yoparty

Måste säga att Grotesco är riktigt djävla bra stundtals
[YOUTUBE-ID]Y05loouqsAY[/YOUTUBE-ID]

Den där vill jag göra ringsignal av. Hur tar man hem klippet så man kan klippa i det?

Edit: Trodde förövrigt inte att folk här skulle tävla om vem som var mest kulturell. Ja visst produceras en jävla massa skit men det finns guldkorn.

Vill ni bli äkta kulturelit ska ni börja gå på Opera (fast det kanske är lite arbetarklass som vill upp) eller kanske Dansens hus eller kanske börja läsa teatermanus av Ibsen.

Last edited:
Är du jag?
Fast i Västerås?
Samma minnen, samma humor.
Nog är det från "Tage Danielssons samlade dikter 1967-1967" din signatur kommer?

Ska vi bilda klubb?
Där vi kan sitta å lyssna på Riskradion, P3 megashow, Hasse å Tage, Povel och Martin Ljung hela nätterna :)
Nu måste jag leta fram min gamla kasset med "Ernst Willhelm Lucidor von Schinken, leveman, vivör och tandempedofil"... Det är kärlek det...

PS. Jesusklippet var ju sjukt kul :-)

Svensk humor är lika bra som svensk film, skitdålig mao. Jag skämdes när jag råkade se parlamentet förra veckan där det var en ful liten snorunge som trodde han var rolig. Han var lika tråkig som de andra.
Det är bara ytterligare ett bevis på att merparten av svenskarna har dålig smak.

Hahah! Du har fel! Kolla in filmen "Katastrofala höjdare". Både svensk och med omättliga mängder humor!

Back