Dagens höjdpunkt - Jag såg en sporthoj.commare

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Känns denna igen? :pannkyss

Jag har aldrig sett nån i trafik tidigare eftersom jag gömmer mig i förorten. Men nu med mitt nya jobb så ser jag det mesta eftersom det går ut på att åka fram och tillbaka i och utanför stan.
Tänkte köra upp jämsides och tuta och vinka men det låg en fan vänstra filen så det fick duga med att smyga upp med bilen bakom och knäppa en bild med luren. :hihi
Blev dock macro på kameran.

Trevlig helg!

Bifogat

• blåskägg.JPG
    blåskägg.JPG
    61.9 KB · Visningar: 345
Det e ju föffan Kapten Blåskägg!!.

Hörrö polarn, vaffan jobbar du inte för :rofl :D

FreddaGädda skrev:
2271094
Tänkte köra upp jämsides och tuta och vinka men det låg en fan vänstra filen så det fick duga med att smyga upp med bilen bakom och knäppa en bild med luren. :hihi

Trevlig helg!

Det ser fritt ut till höger...

Vilken dubbelmoral, "Håll avstånd" har Blåskägget på tröjan men föregår han med gott exempel själv? Det är bra att han blir uthängd här och får skämmas :D

Kör varje dag Uppsala-Östermalm, men det är ju på tok för varmt att ha tröjan utanpå stället nu :3freak !

ofta det kan bli lite bus på Valhallavägen med någon hojbroder ibland :tummenupp (säkert SH:are,men det vet man inte) Senast imorse vid 07:50 c:a så körde jag tillsammans med en Aprilia 1000 någonting, med PACKVÄSKOR, som inte så speciellt sportig ut, den kördes av en man på c:a 45år....

Helt plötligt så drar han en riktigt hög uiiilii på valhalla, vi stannade vi nästa rödljus och jag sa att"-Lite kul måste men ju få ha" och han garvade och sa ngt ohörbart men jag såg ju att under hjälmen såg han ut så här :D !

Sen blev det ytterligare någon wheelie innan vi vinkade hej då! Kul som fan med hojfolk i ALLA åldrar som har leksinnet kvar :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman