Richie
Styrfart MC Sthlm
- Gick med
- 22 May 2005
- Hoj
- R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Skjutsade in familjen för picknick till Hagaparken i Solna, på andra sidan vid Kista påfarten till E4N stod en svart Suzuki för sig själv och glänser... Kör på utan större notis, droppar familjen och vänder hemåt, noterar att Suzukin fortf. står kvar när jag kör förbi Kista påfarten.
Åker av hemavfarten Akalla/Sollentuna och noterar en snubbe kommer knatandes med hjälmen i ena handen och en dunk soppa i andra handen. 1+1 säger mig att det är en bit för honom att knata i full mundering hela vägen tillbaks till sin hoj så jag stannar och erbjuder honom skjuts. Skjutsar honom till hojen som startar nästan direkt efter att ha fått lite och dricka...
(edit: varningslampan för soppanivån hade dött därav soppatorsk)
Vet inte hur många andra som skulle gjort detta, men det kändes schysst iaf eftersom man själv vill att nån ska hjälpa en om det händer en själv..?
Nån mer som hjälper hojfolket?
Åker av hemavfarten Akalla/Sollentuna och noterar en snubbe kommer knatandes med hjälmen i ena handen och en dunk soppa i andra handen. 1+1 säger mig att det är en bit för honom att knata i full mundering hela vägen tillbaks till sin hoj så jag stannar och erbjuder honom skjuts. Skjutsar honom till hojen som startar nästan direkt efter att ha fått lite och dricka...
(edit: varningslampan för soppanivån hade dött därav soppatorsk)
Vet inte hur många andra som skulle gjort detta, men det kändes schysst iaf eftersom man själv vill att nån ska hjälpa en om det händer en själv..?
Nån mer som hjälper hojfolket?