Dagens Gay-grej

Jag å KTM-R va gay'iga idag...

Det är bara du som åker radfyra :mattias

Får Jag ha monstertrucken parkad på alabasterfontänen?

Självklart! Vi plastar in flaket så har vi en swimmingpool också! :yoparty

Skrotbildsdestructionderby på gräsmattan? Räkna isf in mig!! :näsblod

Lätt, för att avsluta med en sjuhelvetes brasa då loppet är avgjort!

Vill man bo i Djursan som rebell, så är det numera möjligt. Vi inrättar en gruppbordell där, å svinar ner hela området.

Nu börjar vi snacka, tjing för att ha röda plyschtapeter i mitt rum!

Jag drack kaffe ur en kåsa som jag tidigare hade druckit mjölk i, det var några droppar kvar, alltså blev det en sån där "latte" eller vad det heter, det kändes jävligt gey...
Var mjölken pastöriserad, så är hoppet om heterosexualitet ute.

Jag planterade en halv rad Rucola i trädgårdslandet, är väl kanske inte det mest manliga. Fast skit under naglarna funkar nog på båda läggningarna!:brynad

Kollade även in denna video som jag tycker är riktigt grym pga musiken och han som dansar. :kär

[YOUTUBE-ID]q0VSp5VUJB8[/YOUTUBE-ID]

dricker pepsi max just nu. längre än så går jag nog inte.

Jag har en enorm gej-rgej ur mitt förflutna, håll i er:
För något år sedan var jag på min regelbundna massage. Kvinnan som vanligen masserar min (muskulösa och ibland håriga) rygg var sjuk. So far so good. Bara det att vikarien... var en man. Ja, ni läste rätt. En man som valt massös som yrke. I alla fall, de flesta av oss tackade nej. (Så klart). Jag föll dock för receptionistens provoaktioner: "vågar du inte? bara för att det är en kille? gud vad barnsligt" Sagt och gjort, jag tänkte att det kan inte vara så illa. Fy fan vad illa det var, hans starka händer på min nakna kropp. :zpy Jag har aldrig ångrat något så mycket tror jag. Aldrig.

Men nu vill jag veta om Dr.Bikes megabög-brallor. :)

Jag har en enorm gej-rgej ur mitt förflutna, håll i er:
För något år sedan var jag på min regelbundna massage. Kvinnan som vanligen masserar min (muskulösa och ibland håriga) rygg var sjuk. So far so good. Bara det att vikarien... var en man. Ja, ni läste rätt. En man som valt massös som yrke. I alla fall, de flesta av oss tackade nej. (Så klart). Jag föll dock för receptionistens provoaktioner: "vågar du inte? bara för att det är en kille? gud vad barnsligt" Sagt och gjort, jag tänkte att det kan inte vara så illa. Fy fan vad illa det var, hans starka händer på min nakna kropp. :zpy Jag har aldrig ångrat något så mycket tror jag. Aldrig.

Men nu vill jag veta om Dr.Bikes megabög-brallor. :)

http://youtube.com/watch?v=IXvPqOGujXc

Last edited:
Back