Dagens Bulten-rapport - Sjukt kallt!

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Kung Bore verkar ha gått ganska hårt åt Bulten i vinter...

Jag försökte att hålla ett för säsongen ganska så högt tempo, men det var ganska så många sprickor och olustiga bulor både innan och i en del av kurvorna:(

Hoppas att värmen som skall komma till nästa söndag får tjälen att försvinna så att tyngre trafik kan trycka ner bulorna igen!

På tal om värme - eller rättare sagt den obefintliga värmen, FAEN VA KALLT DET VAR IDAG! Direkt när jag kom hem efter 1,5tim på hojen, sa jag hej till frugan och barnen och kutade upp till sovrummet och lade mig under duntäcket - tog väl en 20min innan jag tinade upp:)

//Klotgren

Inget unikt för bulten. Jag åkte gamla Södertäljevägen från Hallunda ner till Slöddertälje, och hojen höll på att hoppa av vägen ibland. Vid ett tillfälle va bakhjulet i luften under friskt gasande, så det hann komma upp i rätt bra tempo innan det landade igen, klart spännande :näsblod Men det lär hända mycket med vägarna innan den riktiga sommarn är här :)

kallt men sjukt kul, var ju ändå nästintill grusfritt. Körde bult både idag och igår, sub 10 :P

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back