Dagens Bulten-rapport - Sjukt kallt!

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Kung Bore verkar ha gått ganska hårt åt Bulten i vinter...

Jag försökte att hålla ett för säsongen ganska så högt tempo, men det var ganska så många sprickor och olustiga bulor både innan och i en del av kurvorna:(

Hoppas att värmen som skall komma till nästa söndag får tjälen att försvinna så att tyngre trafik kan trycka ner bulorna igen!

På tal om värme - eller rättare sagt den obefintliga värmen, FAEN VA KALLT DET VAR IDAG! Direkt när jag kom hem efter 1,5tim på hojen, sa jag hej till frugan och barnen och kutade upp till sovrummet och lade mig under duntäcket - tog väl en 20min innan jag tinade upp:)

//Klotgren

Inget unikt för bulten. Jag åkte gamla Södertäljevägen från Hallunda ner till Slöddertälje, och hojen höll på att hoppa av vägen ibland. Vid ett tillfälle va bakhjulet i luften under friskt gasande, så det hann komma upp i rätt bra tempo innan det landade igen, klart spännande :näsblod Men det lär hända mycket med vägarna innan den riktiga sommarn är här :)

kallt men sjukt kul, var ju ändå nästintill grusfritt. Körde bult både idag och igår, sub 10 :P

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park