Dagens blocket....

fan va tufft! måste vara någon ny modell, har faktist aldrig hört talas om Kawaxaki :rolleyes:

Tufft med oljetråg på en 2-taktare. :D Undrar om den kanske har pump också. Fast det kanske inte är en 2-taktare, vet ju faktiskt inte vad Kawaxaki producerade för hojar. :D

Iomed att han antagligen är 89a me tanke på hans adress betyder det att han är 14-15år, därför kanske annonsen ser ut som den gör? :D

OlleR6 skrev:
Iomed att han antagligen är 89a me tanke på hans adress betyder det att han är 14-15år, därför kanske annonsen ser ut som den gör? :D

Nej, det är inte alls därför.

Annonsen ser ut så för att killen, Dennis, är riktigt korkad och trivs inte med sig själv i skolan.

BMW R90s skrev:
Tidsbrist? Köpt i November -03, Killen har en välplanerad sommar eftersom han redan nu vet att han inte har tid att köra hoj.

Jag chansar på att han tänkte ta körkortet, men fick kalla fötter när han såg hur mycket tid/resurser det krävdes innan han faktiskt hade det.
Men hade innan detta köpt en GSXR 1100 som första hoj, ja, alltså det kan ju stämma :rolleyes:

För h-e..

MikkE skrev:
han skriver ju bra och detaljerat :rolleyes:

Var inte stygga mot pöjken , folks..

Det är säkert min generation som utbildat grabben..

När jag skulle utbildas till lärare så räckte det att uttrycka sig och stava så pass bra "att man förstod vad som menades".... :kocko....och det gör man ju här, nästan..:rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti