Dagens Blocket? om man har ett pök mä sig ! =)

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
Volvo 740 GLE -85
Insänd av Nyberg. 21 sep, 21:19. Ta bort, ändra, förnya annonsen

Årsmodell: 1985 Miltal: Mer än 20 000 Pris: 15 000 kr

Nu ska räsern få en ny chaufför. Det är en Volvo 740 GLE från 1985. Har haft bilen i ca 5 månader, gått utan några problem. 99% Rostfri, dock en liten rostskada längst ned på förar dörren. (syns inte mycket). Fina sommar/vinter -däck medföljer. Spoilers fram/bak sitter på, dock en liten skada på höger framkant. Har 2st 6x9or i hyllan och dörrhögtalare fram, dock ingen stereo men bandspelare följer med.
Ps. Baksätet är inte fy & skam om man har ett pök mä sig ! =)

Lite snabb fakta:

*Elhissar
*Centrallås
*Taklucka
*Farthållare

Skulle vilja ha 15000:- för att lämna ifrån mig min gräddnos!

Vid intresse eller bara frågor, maila mig!
Mvh Erik !

Då ska man vara bra klen om man ska klara av att "pöka" i baksätet på en Volvo 740. Däremot om man kör bakifrån med tjejen framlutad mellan stolarna är jäkligt fint. :tummenupp

M.G.F skrev:
Då ska man vara bra klen om man ska klara av att "pöka" i baksätet på en Volvo 740. Däremot om man kör bakifrån med tjejen framlutad mellan stolarna är jäkligt fint. :tummenupp
Mumma....
:slicka

M.G.F skrev:

Går utmärkt i framsätet på en 240 om man skruvar ner ryggstödet till plant läge! :stop Så det borde väl funka i en 740 oxå? :va eller går det inte att plana ryggstödet i en 740? :gråta

Kawwa skrev:
Går utmärkt i framsätet på en 240 om man skruvar ner ryggstödet till plant läge! :stop Så det borde väl funka i en 740 oxå? :va eller går det inte att plana ryggstödet i en 740? :gråta

Jodå det går allt :slicka

Jag har en idé, kan vi inte starta en ny tråd om varje annons vi hittar som har någon mening som faller utanför ramen och kanske eventuellt är lite rolig.

Vore inte det en bra idé?

morlock skrev:
Jag har en idé, kan vi inte starta en ny tråd om varje annons vi hittar som har någon mening som faller utanför ramen och kanske eventuellt är lite rolig.

Vore inte det en bra idé?

Tänk om man kunde hitta en sajt där alla sådana roliga annonser finns.... Man kunde kalla den.... tja... www.blocket.se?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg