Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Detta är en dålig annons. Får mig att tycka det är en nolla för mycket med i priset. Person har lagt ner tennisboll energi på att skapa en annons. Öppna garageporten och ta en bild.
För mig speglar det även ambitionen kring underhåll och skötsel.

View attachment 532708
Det som är var av Highland:

Detta är en dålig annons. Får mig att tycka det är en nolla för mycket med i priset. Person har lagt ner tennisboll energi på att skapa en annons. Öppna garageporten och ta en bild.

View attachment 532708
Konstigt att det inte låg en trasmatta kvar på hojen.

View attachment 532708
Valet av öl säger allt.

Jag är ju mer champagne, vin och likör så för mig blir det valet av ÖL säger allt. 😆
Har du tips på vilka sorter man bör ha i garaget brevid sin halvt sönderskruvade motorcykel?
Speciellt likörerna tycker jag är svårt att hitta något som inte skär sig med WD40 och Brakecleener

Har du tips på vilka sorter man bör ha i garaget brevid sin halvt sönderskruvade motorcykel?
Speciellt likörerna tycker jag är svårt att hitta något som inte skär sig med WD40 och Brakecleener
Det är väl högst individuellt. Särskilt WD-40 om man använder ett alternativ från tex Biltema så blir det ju ett helt annat resultat

Bmw cafe racer. Ja, priset är högt men byggaren har gått igenom allt och fått ihop en körbar snygg hoj. Sadel och tank linjerar, rimligt styre, framskärm, förgasare som inte behöver justeras och ett elsystem som inte behöver koppla
s klart. Jag gillar byggen som är byggda för att användas.
Screenshot_20260912_071739.jpghttps://www.blocket.se/24774013

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...