Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Liknande denna hos Bike - men inte fullt så gammalAutolane har fortfarande inte sålt sin SP2:a. Börjar närma sig 10 år som dom har annonserat den nu.
View attachment 528554

Apropå Bike och Ducati, så ska man tydligen göra desmoservice på den nya DesertxLiknande denna hos Bike - men inte fullt så gammal
View attachment 528564
Själv är jag tvärsäker på att Biscaya har långliggarrekordet och det blir bara längre för varje dag som går....Autolane har fortfarande inte sålt sin SP2:a. Börjar närma sig 10 år som dom har annonserat den nu.
View attachment 528554
Ja, hade inte de någon Aprilia som de ville ha nästan nypris för trots att den passerat 20-årsgränsen?Själv är jag tvärsäker på att Biscaya har långliggarrekordet och det blir bara längre för varje dag som går....
De brukar ha en RSV4 2010 som är rejält dyrare än vad jag gav för min 2010 och mer än dubbelt så dyr som en beg. med inte alltför många mil på mätaren.Ja, hade inte de någon Aprilia som de ville ha nästan nypris för trots att den passerat 20-årsgränsen?

6500:- gav jag för min 1985, köpte ihop med brorsan som är fyra år yngre. Tjänade oss väl i 6 år sedan sålde vi den för 7k!Pappa betalade 8500 för min ny 1988. Han drog av den som en harv på jordbruket.
Borde ta o fixa upp den. Stått i garaget i åratal.
Bitter..ja 
Tenere 700 kostade väl 84.900 ny när den kom -19 ?![]()
Nypriset var väl runt 60-65 lök..om jag inte minns fel...men det är ju kul att de ökar i värde! notBitter..ja
![]()
Jo men jag fattar ingenting men man är väl gammal och möglig! Tänk om man sparat sina gamla hojar!Tenere 700 kostade väl 84.900 ny när den kom -19 ?
Men dom begagnade från -19 har varit uppe på priser över 90.000 på Blocket för nåt år sen , är väl först nu 7år senare som dom är nere på runt 85.000 i andrahandsvärde som dom kostade ny![]()

Haha va fan är det för fel på folk! sjukt är det!Tenere 700 kostade väl 84.900 ny när den kom -19 ?
Men dom begagnade från -19 har varit uppe på priser över 90.000 på Blocket för nåt år sen , är väl först nu 7år senare som dom är nere på runt 85.000 i andrahandsvärde som dom kostade ny![]()
Jag betalade någonstans runt 93k för min Aprilia Mille när jag köpte den. Den hade iofs stått i butik i två år, men den var helt okörd och hade 0 km på mätaren. Sålde den 6 eller 7 år senare för 45k. Hade förmodligen fått mer för den idag. Förbannat att man inte hade mer garageyta på den tiden.Tenere 700 kostade väl 84.900 ny när den kom -19 ?
Men dom begagnade från -19 har varit uppe på priser över 90.000 på Blocket för nåt år sen , är väl först nu 7år senare som dom är nere på runt 85.000 i andrahandsvärde som dom kostade ny![]()
84 900 kr år 2019 motsvarar ca 106 000 idag.Tenere 700 kostade väl 84.900 ny när den kom -19 ?
Men dom begagnade från -19 har varit uppe på priser över 90.000 på Blocket för nåt år sen , är väl först nu 7år senare som dom är nere på runt 85.000 i andrahandsvärde som dom kostade ny![]()
Jaha typiskt ungdomar! så allt blir dyrare då? Oavsett ändvänt eller inte!84 900 kr år 2019 motsvarar ca 106 000 idag.
Nej.84 900 kr år 2019 motsvarar ca 106 000 idag.
84 900 kr år 2019 motsvarar ca 106 000 idag.
Jo, 105 673 kr
Fan att du alltid ska va så jävla korrekt!Jo, 105 673 kr
Prisomräknaren
Här kan du se hur inflationen påverkat penningvärdet. Beräkningarna kan göras från 1914 och framåt.www.scb.se
Fast penningmängden har ökat 30% sedan dess så man skulle även kunna peka på 110000 kr.
Mest bitter är jag för när jag sålde min Xt för 30 lök för ett antal år sen ,och mer utrustad en den på blocket! Men men tider förändras! 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |