Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det är bra att Biscaya finns, de har mycket prylar och enl uppgift från andra gör de bra servicear.
Har aldrig handlat där, jag hör nog inte till gruppen "mer pengar än vett" men har varit dit och tänkt handa några gånger men ångrat mig.
Fick skäll av Pantha en gång för att jag hade mailat en fråga om pris på delar men inte beställt, det kom han ihåg 1 år senare.
Som motpol så är min erfarenhet tvärtom, dock har jag hört fler än dig samma sak så det kanske ligger något soup-nazi-klippet som för övrigt är hysteriskt roligt.

Jag har inte så mycket vett men har ändå tyvärr inte mer pengar än vett, kan villigt er känna att det är ständig brist på båda. Har inte köpt någon hoj men däremot servat, köpt prylar och fått garantiärende på min Multistrada löst smidigt. Driver själv ett mindre företag och vet hur tufft det kan vara med låga marginaler och jobba mot privatpersoner och är därför lite extra svag för mindre firmor som Biscaya. Fick frågan en gång varför jag inte lämnade hojen för årliga service för garantin på ett annat ställe som enligt honom var 800-1000kr billigare och mitt svar att jag är så nöjd med hur Biscaya har tagit hand om mig som kund att jag hellre drar in på något annat än att spara dom hundralapparna en gång per år. Panta har mot mig varit mycket servicemindad och Mats i verkstaden gör ett bra jobb som jag kan bedöma det och även han fantastisk trevlig som person (även på banan, rätt snabb på tre hjul).

Åter till ämnet och som jag länkat tidigare tråden men nu med ännu bättre rabatt
under 100k för en helt ny med 24 månader

Eller "bara" 159 990 för en ny Mandello S

Som motpol så är min erfarenhet tvärtom, dock har jag hört fler än dig samma sak så det kanske ligger något soup-nazi-klippet som för övrigt är hysteriskt roligt.

Jag har inte så mycket vett men har ändå tyvärr inte mer pengar än vett, kan villigt er känna att det är ständig brist på båda. Har inte köpt någon hoj men däremot servat, köpt prylar och fått garantiärende på min Multistrada löst smidigt. Driver själv ett mindre företag och vet hur tufft det kan vara med låga marginaler och jobba mot privatpersoner och är därför lite extra svag för mindre firmor som Biscaya. Fick frågan en gång varför jag inte lämnade hojen för årliga service för garantin på ett annat ställe som enligt honom var 800-1000kr billigare och mitt svar att jag är så nöjd med hur Biscaya har tagit hand om mig som kund att jag hellre drar in på något annat än att spara dom hundralapparna en gång per år. Panta har mot mig varit mycket servicemindad och Mats i verkstaden gör ett bra jobb som jag kan bedöma det och även han fantastisk trevlig som person (även på banan, rätt snabb på tre hjul).

Åter till ämnet och som jag länkat tidigare tråden men nu med ännu bättre rabatt
under 100k för en helt ny med 24 månader

Eller "bara" 159 990 för en ny Mandello S
Sorgligt att se att Mandellon inte sålt bättre. 99.000 är inget annat än ett fynd.

Sorgligt att se att Mandellon inte sålt bättre. 99.000 är inget annat än ett fynd.
Troligtvis så har dom gjort en glädjekalkyl på hur den skulle sälja när gjorde prognosen på hur många generalagenten skulle ta hem.
Känslan är att ansvarig för PanAmerica gjorde samma felbedömning. Tycker det har varit mycket annonser på nya av äldre årsmodeller som står kvar.

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back