Bilfirmor har en gräddfil till resande montör Conny som byter in en rostig Passat, lägger till 20 tusen på 102 månader och köper en RF till klart överpris
En bilhandlare förklarade en gång för mig "Det finns ett arschle till varje säte"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bilfirmor har en gräddfil till resande montör Conny som byter in en rostig Passat, lägger till 20 tusen på 102 månader och köper en RF till klart överpris

Jag trodde de skulle bli dyrare.Jag såg att Harry Metcalfe städar i garaget och auktionerar ut fyra motorcyklar till helgen.
![]()
The Iconic Motorcycle Sale at the NEC Classic Motor Show 2025
Entries for the Iconic Motorcycle Sale at the NEC Classic Motor Show have now closed. The Auction will take place Sunday 9th of November in Hall 2, at the NEC, Birmingham (B40 1NT) from 10am. Viewing ...www.iconicauctioneers.com

Snigg.Försöker inte göra mig lustig på det här inlägget.
Bara en grym hoj jag skulle köpt om jag haft 40,000 som inte behövs för eventuella oplanerade utgifter eller varit tjugo bast med total brist på impulskontroll.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda xr600r https://www.blocket.se/annons/skane/honda_xr600r/1402488503
40,000 begärt. Helsingborg.View attachment 522824
Det är INTE kul när det händer..."vevstaken trillade ut när vi rullade upp hojen på bärgningsbilen"![]()
Det är INTE kul när det händer...
Åtminstone följa intervallerna.Händer det ofta?
Då kanske det är dags att se över serviceintervallerna....
Fan, 35 är ganska mycket, även om det stämmer som han säger att du får en bra motor för 25, så för 60 får du väl en 999 som redan fungerar?"vevstaken trillade ut när vi rullade upp hojen på bärgningsbilen"
![]()
Säljes: Ducati 999 - 2003 | BLOCKET
Säljer min Ducati 999S (obs: ej Öhlins). Jag har under mitt ägande bytt och uppdaterat mycket:– 2 st nya underkåpor – 1 ny backspegel– Ny passagerarsadel– Ma...www.blocket.se
De var ju nere på 60 för 5-8 år sen, konstigt nog, men de blev inte särskilt populära. Tror många hade lite svårt för designen. Jag provkörde en på en bandag när det var Ducati roadshow, stenhård! Nu stiger prisernaFan, 35 är ganska mycket, även om det stämmer som han säger att du får en bra motor för 25, så för 60 får du väl en 999 som redan fungerar?
Jag såg att Harry Metcalfe städar i garaget och auktionerar ut fyra motorcyklar till helgen.
Det var samma auktion där han sålde tre bilar och fyra motorcyklar. Det han sagt officiellt är att han inte hinner köra alla bilar. Jaguaren fick nog lite högre pris än han hade trott. Han verkade överraskad över budgivningen.Harry behöver tillskott i kassan? Han sålde just en Lamborghini Espada och Jaguar XJ12 Coupe på auktion.
Brist på tilltalande utseende.Ny 2024 KTM SD GT för 159tkr. Något speciellt att se upp med, kända fel eller brister?
![]()
Säljes: KTM 1290 SUPER DUKE GT Spara 62 600:- 4 års garanti 2,99% Räntekampanj 0630 - 2024 | BLOCKET
2026-03-16 t.o.m. 2026-06-30 erbjuder KTM 2,99% ränta (ordinarie 7%) på din nya KTM. Kampanjen gäller alla nya motorcyklar ur street-programmet. Max 36 mån l...www.blocket.se
Sjukt mycket hoj för pengarna!Ny 2024 KTM SD GT för 159tkr. Något speciellt att se upp med, kända fel eller brister?
![]()
Säljes: KTM 1290 SUPER DUKE GT Spara 62 600:- 4 års garanti 2,99% Räntekampanj 0630 - 2024 | BLOCKET
2026-03-16 t.o.m. 2026-06-30 erbjuder KTM 2,99% ränta (ordinarie 7%) på din nya KTM. Kampanjen gäller alla nya motorcyklar ur street-programmet. Max 36 mån l...www.blocket.se
En kompis hade en -22 (kan varit -21) som han var sjukt nöjd med, han har problem med nacken och bytte till en 1290 Super Adventure S för en mer upprätt körställning. Enda nackdelen med GT var "aggressiviteten" i motorkaraktären, den trivs inte på låga varvtal och är på "hugget" hela tiden i rätt varvtals område. Super Adventure går utan problem att köra på lägre varvtal, han är om möjligt nästan mer nöjd med sin Super Adventure men kan sakna GT motorkaraktär vid inspirerad körning.Ny 2024 KTM SD GT för 159tkr. Något speciellt att se upp med, kända fel eller brister?
![]()
Dom flesta ser den bara bakifrån och där är den helt OK...Brist på tilltalande utseende.
9000 i kontantinsats följt av 60 månaders avbetalning à 4799 kr och ett restvärde på 109000?Black Friday eller bara en efterlängtad prissänkning?
View attachment 522880
Jag väljer att inte klicka på annonserna och förstöra känslan![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |