Dagens Blocket! (mc-relaterat)

För att inte hänga ut någon. GDPR och sånt shit. Gör samma på Blocket saker jag postar här.
Jag riskerar inte bryta mot något och SH riskerar inte att bryta mot något.
Dessutom är det god sed att inte publicera information som gör att man kan identifiera personer.
Vadå? Du gör ju bara säljaren en tjänst när du återpostar annonsen! 😂

View attachment 515470

Jag gissade rätt om motiveringen till priset 🤣

Fast nu har iaf Håkan sänkt priset med en HEL tusenlapp!
Det mest rimliga vore nog att erbjuda honom att han betalar en femhundring för att man ska slänga grejerna åt honom :)
Ungefär som att skriva att en ny V90 kostar 600 000 när man annonserar ut en dassig solblekt V70 och begär 250 000

Inte bara det, han letar uppenbarligen rätt på en 30 år nyare flaggskeppsprodukt från samma tillverkare och tycker att typ halva priset av det är rimligt.

I sammanhanget är det märkligt att han inte letade rätt på den här storformatsskrivaren från Canon för 418k och sen tyckte att hans fax skulle vara värd 200k 😄

https://www.computersalg.se/i/6701899/epson-surecolor-sc-r5000l-64-storformatsskrivare-färg-bläckstråle-rulle-162-6-cm-1200-x-2400-dpi-usb-2-0-gigabit-lan
Men...vadfan....trissa inte upp priset på faxen!!!!

Problemet är att han inte vill öppna kartongen för att fota den, så han har lånat bilder från nätet. Kommer han vilja öppna kartongen för att man ska få kolla innan man bestämmer sig för att köpa den? Annars kan man verkligen tala om grisen i säcken...

Vill man ha 125.000 för en fin gammal hoj så kan man väl bemöda sig med att ta en bättre bild än sådär ?

Bifogat

• IMG_4552.jpeg
    IMG_4552.jpeg
    454.9 KB · Visningar: 9
Last edited:
Problemet är att han inte vill öppna kartongen för att fota den, så han har lånat bilder från nätet. Kommer han vilja öppna kartongen för att man ska få kolla innan man bestämmer sig för att köpa den? Annars kan man verkligen tala om grisen i säcken...

Samtidigt är ju priset inte på något sätt avskräckande. 25 år ”gammal” men fortfarande ny sporthoj till något lägre pris än ”ny” ny sporthoj. Och denna finns i ett enda exemplar, inte i överflöd…

Trimmad GSX-R 1100 motor om jag minns rätt och bra mycket kortare och lättare än samtida GSX-R 1100…

Samtidigt är ju priset inte på något sätt avskräckande. 25 år ”gammal” men fortfarande ny sporthoj till något lägre pris än ”ny” ny sporthoj. Och denna finns i ett enda exemplar, inte i överflöd…

Trimmad GSX-R 1100 motor om jag minns rätt och bra mycket kortare och lättare än samtida GSX-R 1100…
Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan? :va

Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan? :va
86 till 98 enligt Wikipedia. Men frågan är om den är reggad i Sverige någon gång - om inte så borde det vara svårt att få den godkänd enligt dagens emissionsregler - eller tänker jag fel?

86 till 98 enligt Wikipedia. Men frågan är om den är reggad i Sverige någon gång - om inte så borde det vara svårt att få den godkänd enligt dagens emissionsregler - eller tänker jag fel?
Kan vara.
Brukar gå att trolla bara det finns papper från back in the day.
Men JAG undrar ju hur man lyckas köpa en hoj och ha den i kartong hela livet? :va Fan var det bra för liksom?

Kanske för att "köra inom inhängnat område "?!

Skicket beror ju på hur hojen förvarats under alla dessa år, jag hade inte köpt en kartong för tvåhundra loppor utan att kontrollera innehållet först. En mus som tagit sig in kan ställa till med mycken oreda...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!