Felix83
Tänk om folk kunde bete sig som folk.
Det kanske är ett faxnummer?Säger en del om verklighetsförankringen. Går telefonnumret möjligen till ett gruppboende?
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är ett faxnummer?Säger en del om verklighetsförankringen. Går telefonnumret möjligen till ett gruppboende?
Mvh
Jag är ganska säker på att jag har ett sånt där fast svart, i förrådet. Det är från -95, hade ingen aning att det var värt så mycket, och svart är ju alltid värt mer så jag lägger ut det för 20000 jämt.Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
Jag skulle inte ta det ens om det var gratis.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951
Jag är ganska säker på att jag har ett sånt där fast svart, i förrådet. Det är från -95, hade ingen aning att det var värt så mycket, och svart är ju alltid värt mer så jag lägger ut det för 20000 jämt.
Det måste ju ändå snart vara en raritet för hobby museisten?Han försöker även sälja en fax för 900 kr...
Helt seriöst så är det med en nolla mindre ungefär vad det är värt om det är helt och fungerar (och spekulanten är ungkarl och färgblind).
Mvh
Grym design - med axelvaddar!Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
Jag skulle inte ta det ens om det var gratis.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951

Han måste ha tyckt att bilden säger allt med tanke på mängden information i texten.Por favor!
![]()
Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2755 annonserwww.blocket.se
View attachment 513971View attachment 513970
Den oklösa bromsskivan bak har han eventuellt skruvat fast i svingen, det får vi se som en välgärning eftersom en sån sak vill man inte bli påkommen att köra ens i en grusgrop. Bromscylindern bak är bara ytterliggare ett samtalsämne.Por favor!
![]()
Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2755 annonserwww.blocket.se
View attachment 513971View attachment 513970

Absolut!Någon borde köpa den här.
View attachment 514071
![]()
Honda CBR 900rr Fireblade
Utropspris: 28000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-05-25 17:30:52. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
Ja det fattar inte jag heller riktigt. Tanken brukar det ju vara? Min drömhoj på nittiotalet. Eller vafan, fortfarande. Fast nu skulle man köra den som en gubbe. Konsekvenstänkande och annat skit man begåvas med ju längre man är på planeten.Vilken del av kåpan vilar man knäpuckarna emot?![]()
Ja det fattar inte jag heller riktigt. Tanken brukar det ju vara? Min drömhoj på nittiotalet. Eller vafan, fortfarande. Fast nu skulle man köra den som en gubbe. Konsekvenstänkande och annat skit man begåvas med ju längre man är på planeten.
Det gör säkert någon..Någon borde köpa den här.
View attachment 514071
![]()
Honda CBR 900rr Fireblade
Utropspris: 28000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-05-25 17:30:52. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |