Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det där ansågs säkert som en Europa touring hoj då. Särskrevt medvetet OBSJag fascineras av linjespelet på den här CX500:an från Facebook Marketplace. Vetterkåpa enligt annonsen.
View attachment 511828
Förstår hans användarnamn, jag får också gåshud/rysningar av den hojen.Om du blir coolast i gänget med en Virago 125:a så är det nog dags att byta umgänge.
View attachment 511843View attachment 511844
Om du blir coolast i gänget med en Virago 125:a så är det nog dags att byta umgänge.
View attachment 511843View attachment 511844
Jag fascineras av linjespelet på den här CX500:an från Facebook Marketplace. Vetterkåpa enligt annonsen.
View attachment 511828

Ser inte baken sned ut, eller är det bildvinkel som gör det? Hur vet man att det är Kinakåpor?Köp ej. Pruta på hälften i så fall kanske. Kinakåpor överallt. https://www.blocket.se/annons/varmland/yamaha_yfz_r1_polka_edition_1998/1401731992

Satt o drömde om en sån när den dök upp 7 mil hemifrån men den var ute ifjol med har jag för migKöp ej. Pruta på hälften i så fall kanske. Kinakåpor överallt. https://www.blocket.se/annons/varmland/yamaha_yfz_r1_polka_edition_1998/1401731992
Bytt kåpa på en Silverwing?
Dom flesta dekaler sitter fel/är i fel storlek. R1 sitter för högt upp på bakdelen, Yamaha-texten sitter fel på din bild. Den röda magkåpan har hål längst bak/upp, kom först -00 men på kinakåpor har dom det även på -98/-99 av nån anledning. Färgerna är fel, klarröd och ingen pärlemo i det vita. Original röd är lite blåaktig.Ser inte baken sned ut, eller är det bildvinkel som gör det? Hur vet man att det är Kinakåpor?
View attachment 511848

App app app, inte vara elak mot får.Fårakläder är ju iofs lätt att hålla med om…
Mvh
"Den är väldigt trevlig att åka på och är en ulv i fårakläder om man vill rasta av o då menar jag det! Har åkt med ett par Yamaha R1, Fjr 1300 som ville göra sig lustiga ibland både rakt fram, men även på kurviga vägar, vilket slutade..."
"Denna motorn kickar på från ca 2500 varv och vridmomentet är rakt upp hela vägen!
View attachment 512159

Köp ej. Pruta på hälften i så fall kanske. Kinakåpor överallt. https://www.blocket.se/annons/varmland/yamaha_yfz_r1_polka_edition_1998/1401731992
Hmmmm ”Få ägare”….undrar varför?"Den är väldigt trevlig att åka på och är en ulv i fårakläder om man vill rasta av o då menar jag det! Har åkt med ett par Yamaha R1, Fjr 1300 som ville göra sig lustiga ibland både rakt fram, men även på kurviga vägar, vilket slutade..."
"Denna motorn kickar på från ca 2500 varv och vridmomentet är rakt upp hela vägen!
View attachment 512159

Ja....Conny.Massa tid nedlagt på den här
Men jag får känslan att den inte vet vad den vill vara?
View attachment 512402
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb