Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vadå? En A1-glidare står väl högst upp på allas önskelista?"Vid intresse skicka ett seriöst intryck så kanske jag väljer att höra av mig till just dig"
Vad är det för ordbajs? Tror han verkligen att det är något stort intresse för den och många som hör av sig?
Tänker samma, 35 000 (trettiofemtusen!) för en 22 år gammal 125-glidare?"Vid intresse skicka ett seriöst intryck så kanske jag väljer att höra av mig till just dig"
Vad är det för ordbajs? Tror han verkligen att det är något stort intresse för den och många som hör av sig?
För lång tid...Hur lång tid tar det att flytta pengar från ICA om du måste göra det innan du ringer?
Grym hoj, men fel plats.
Lite diffust, jag vet men får en vag känsla av att du inte gillar Royal Enfield…?
Någon seriös köpare som har lust att lägga ett vätskande anbud?
View attachment 511414View attachment 511415

Äsch, ni norr om polcirkeln (eller Dalälven...) brukar ju inte vara så petiga när det gäller långa resor. Kom igen nu, du får ju anstränga dig lite!Grym hoj, men fel plats.
Så jag passar….
Var lite sugen på denna på Tradera. Som vinter projekt.Tradera men iallafall.
Han skrev vad han tänkte i annonstexten.
En mysig hoj men den har ju att plocka med.
![]()
Suzuki GSX 750
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-05 19:54:27. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 511254
View attachment 511255
Det är korrekt. Engelsk ingenjörskonst i Indien utan krydda.Lite diffust, jag vet men får en vag känsla av att du inte gillar Royal Enfield…?
![]()
Ja, själva sträckan är inte problemet som jag ser det, det är landet.Äsch, ni norr om polcirkeln (eller Dalälven...) brukar ju inte vara så petiga när det gäller långa resor. Kom igen nu, du får ju anstränga dig lite!![]()
Vad kostar en Ny Enfield i Colombia?

Du överskattar värdet på cannabis tror jag.Ja, modellen i annonsen är ju utgången, tyvärr.
Och ersatt av en, enligt mig, tråkigare variant.
Och den nya köper man för strax under 30kkr i Indien.
I Colombia….ingen aning, ett kilo cannabis kanske?
Jag har viss tilltro till UD, så resan är redan i tidigt stadie bortsålladDu överskattar värdet på cannabis tror jag.
Testa och se vad som händer och upptäck hur kul dom tycker det är att förknippas med det.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |