hannuse
När resan är målet
Och ungefär 0,1% verkar ha haft förståelse för elläran och kapitlet om "sluten krets", med tanke på alla avstannde projekt på Blocket....25% av dom som går ut grundskolan kan inte läsa och skriva tillfredställande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och ungefär 0,1% verkar ha haft förståelse för elläran och kapitlet om "sluten krets", med tanke på alla avstannde projekt på Blocket....25% av dom som går ut grundskolan kan inte läsa och skriva tillfredställande
Avstannat projekt. Det är väl definitionen på osäljbart? Hela motorn ligger i bitar i olika lådor. Alla grejer "ska vara där". "Funkade när jag plockade ner det". "Inser att jag inte har tid att fixa den". Etcetera. Helst ska det begäras nästan lika mycket som en fullt fungerande motsvarande.Och ungefär 0,1% verkar ha haft förståelse för elläran och kapitlet om "sluten krets", med tanke på alla avstannde projekt på Blocket....
Hur går man då ut?25% av dom som går ut grundskolan kan inte läsa och skriva tillfredställande

Jag vet inte, jag köper gärna ett "avstannat projekt".Avstannat projekt. Det är väl definitionen på osäljbart? Hela motorn ligger i bitar i olika lådor. Alla grejer "ska vara där". "Funkade när jag plockade ner det". "Inser att jag inte har tid att fixa den". Etcetera. Helst ska det begäras nästan lika mycket som en fullt fungerande motsvarande.![]()
Du glömde "förgasarjustering krävs" och "bara lite jobb kvar".Avstannat projekt. Det är väl definitionen på osäljbart? Hela motorn ligger i bitar i olika lådor. Alla grejer "ska vara där". "Funkade när jag plockade ner det". "Inser att jag inte har tid att fixa den". Etcetera. Helst ska det begäras nästan lika mycket som en fullt fungerande motsvarande.![]()
Hur går man då ut?![]()
Det där verkar vara någon som letar upp gamla fynd och säljer vidare. Många annonser på Blocket.Fin hoj men lite dyr kanske?
Ja herrigued.Man undrar väl snarare hur dom fått gå vidare till tredje klass utan att kunna läsa.
Kan man inte läsa i lågstadiet så kommer man ju inte kunna tillgodogöra sig någon utbildning i nästa klass heller.
Klassiska linjer i alla fall. Kunde varit en gammal Norton Commando, eller rent av en Yamaha SR400.
Lägg till en nolla och år för jobbet så är den färdig eller leta upp en mint för halva pengen. Tror jag.Inte alltid man måste Googla för att få en bild framför sig av vad pusslet egentligen föreställer![]()
View attachment 504924
Men tydligen en sån här, kul vinterpyssel kanske?
View attachment 504925
Varför ska jag lägga till en nolla?Lägg till en nolla och år för jobbet så är den färdig eller leta upp en mint för halva pengen. Tror jag.
Jag har köpt och sålt hojar med Robb, och delar! Vet inte var han hittar grejerna men ibland hittar han dem hos migDet där verkar vara någon som letar upp gamla fynd och säljer vidare. Många annonser på Blocket.

"Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."Varför ska jag lägga till en nolla?![]()
Allt verkar ju finnas, eller har jag missat något?
Detta. Om alla delar faktiskt finns så kommer några av dem att ha kombinationen att vara helt slut och omöjliga att uppbringa. Det händer att folk bara kroknar och säljer, men det händer oftare att de inte får fram något som behövs..."Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."
Ha ha, kan vara så."Verkar" är väl nyckelordet. I min erfarenhet så är det så det brukar sluta. Eller "Inser nu att jag inte har tid att sätta ihop den här maskinen. Alla delar ska finnas där enligt förra ägaren. Den gick när den plockades ner."
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |