Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duger nog bara att köra rakt fram med ?Customchoppers slutade väl vara coola runt 2005? Ungefär samtidigt som caféracers började bli coolt.
Om några år är den säkert cool igen, på ett postironiskt vis men jag skulle inte vilja ha en oavsett.
Customchoppers slutade väl vara coola runt 2005? Ungefär samtidigt som caféracers började bli coolt.
Om några år är den säkert cool igen, på ett postironiskt vis men jag skulle inte vilja ha en oavsett.
Har customchoppers varit coola? ?Customchoppers slutade väl vara coola runt 2005? Ungefär samtidigt som caféracers började bli coolt.
Virago 535 är en riktig storsäljare, och Yamaha SR250 är extremt lättsålda på Blocket. Köps oftast av samlare till överpriser.Har customchoppers varit coola? ?
Där ser man ? Tur att ingen av dom intresserar mig då.Virago 535 är en riktig storsäljare, och Yamaha SR250 är extremt lättsålda på Blocket. Köps oftast av samlare till överpriser.
Heder till dig att som troll är du outtröttlig både här och när du vurmar för ryssen. Är du inte ett troll blir jag rädd på riktigt.Virago 535 är en riktig storsäljare, och Yamaha SR250 är extremt lättsålda på Blocket. Köps oftast av samlare till överpriser.

Jag har sett den i verkligheten. Hade sömnsvårigheter efter att ha sett kåpan.Istället för Virago 535 så slår jag ett slag för dess naturliga överman....
Suzuki SAVAGE LS650...
Här i ett "förädlat" exemplar.
Hör bara på dessa egenskaper:
"Den här MC'n klarar hög/låg farts bana"
"Jag har kört "runs" med den här hojen i Göteborgstrakten"
"toppar 145 km/h på mätaren"
"Jag säljer bara till svenska medborgare"
View attachment 493531
Istället för Virago 535 så slår jag ett slag för dess naturliga överman....
Suzuki SAVAGE LS650...
View attachment 493531

Det måste krävas en viss talang att lyckas ställa till en hoj på det viset. Savage har väl ändå en viss simpel charm i grundutförande. Enkla, raka linjer, lite brutal på sitt vis. För min del gillar jag dock inte remdrift, riktiga hojar ska ha kedja.Istället för Virago 535 så slår jag ett slag för dess naturliga överman....
Suzuki SAVAGE LS650...
View attachment 493531
Ställt till och ställt till.... ?Det måste krävas en viss talang att lyckas ställa till en hoj på det viset. Savage har väl ändå en viss simpel charm i grundutförande. Enkla, raka linjer, lite brutal på sitt vis. För min del gillar jag dock inte remdrift, riktiga hojar ska ha kedja.

Ställt till och ställt till.... ?
Han har ju uppenbart hämtat inspiration från Randy "Macho Man" Savage
View attachment 493543
Vilken generation tillhör du om du inte växte upp med Wrestling på kabel-tv? ?Nyfiken som man är var jag tvungen att googla. Kunskap är ju aldrig tung att bära.
Säger dom...
Edit:
"Inte sälja till utlänningar" är ett ställningstagande som måste vara mer ideologiskt baserat än merkantilt.
Jag har sålt av 5 hojar i år. Två gick utomlands. En polack med företag här skulle skicka hem hojen han köpte, och en kroat på gästjobb skulle ha den att köra hem på semestern.
Bästa affärerna i år. Tydliga, raka, trevliga. Jag fick sköta prutandet åt dem, och jag belönades med dricks(!) i båda affärerna.
Att klassa alla som inte är svenskar som "utlänningar" är förvisso rätt på ett vis, men jag tror man missar en del på det viset. På många plan...
Vilken generation tillhör du om du inte växte upp med Wrestling på kabel-tv? ?
Du är ändå ledig idag.Jag slapp mycket elände genom att inte ha just kabelTV eller satellit under uppväxten.
Vi har aldrig haft box heller - när Terracom släckte ner det markbaserade nätet så loggade vi helt enkelt ut. Bye bye SVT. MYCKET tid över till annat, helt plötsligt.
I början efter det så var man som tokig när man checkade in på hotell - stressade fjärrkontrollen så den glödde, ville helst ha splitscreen så man kunde kolla flera program samtidigt.
Men det dog bort. Efter några år iddes man inte ens knäppa på apparaten i rummet - det var ju bara tramsprogram ändå. Ytterligare några år senare förfärades man över hur GAMLA! alla kända ansikten blivit. ???
Näpp.Det måste krävas en viss talang att lyckas ställa till en hoj på det viset. Savage har väl ändå en viss simpel charm i grundutförande. Enkla, raka linjer, lite brutal på sitt vis. För min del gillar jag dock inte remdrift, riktiga hojar ska ha kedja.
Xenofobi, kallas det.Edit:
"Inte sälja till utlänningar" är ett ställningstagande som måste vara mer ideologiskt baserat än merkantilt.
Jag har sålt av 5 hojar i år. Två gick utomlands. En polack med företag här skulle skicka hem hojen han köpte, och en kroat på gästjobb skulle ha den att köra hem på semestern.
Bästa affärerna i år. Tydliga, raka, trevliga. Jag fick sköta prutandet åt dem, och jag belönades med dricks(!) i båda affärerna.
Att klassa alla som inte är svenskar som "utlänningar" är förvisso rätt på ett vis, men jag tror man missar en del på det viset. På många plan...
Edit II:
Hittade!
Hans ursprungliga annons finns inte kvar, såklart - men eftersnacket är där:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |