Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Även med en sådan sänkning på priset vet jag inte riktigt om jag vill synas på den... Fast man kanske kunde ha ett tankskydd som döljer den...?

View attachment 483642

En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.

En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.
Klockren benämning, man fattar precis vad som avses!

Vad tror SH-publiken om denna då? Kommer han höja priset efter 3 maj eller stannar det där det är nu eller sänker han till och med priset snart?

"Besiktning är inplanerad att ske 3maj och kommande service är också inbokad MEN önskar man göra en snabb affär så kan man köpa den i befintligt skick och enligt priset i annonsen. Efter besiktning & service kommer priset att höjas"

Vad tror SH-publiken om denna då? Kommer han höja priset efter 3 maj eller stannar det där det är nu eller sänker han till och med priset snart?

"Besiktning är inplanerad att ske 3maj och kommande service är också inbokad MEN önskar man göra en snabb affär så kan man köpa den i befintligt skick och enligt priset i annonsen. Efter besiktning & service kommer priset att höjas"

Iaf JAG skiter i om den stått varmt ett år av tjugo år, precis som jag skiter i om han köpt den på Johans MC 2021.

Varför tycker folk att det är viktigt att nämna att deras grejer vinterförvarats varmt i deras ägo när säljobjekten är 20-40 år gamla?

Iaf JAG skiter i om den stått varmt ett år av tjugo år, precis som jag skiter i om han köpt den på Johans MC 2021.

Varför tycker folk att det är viktigt att nämna att deras grejer vinterförvarats varmt i deras ägo när säljobjekten är 20-40 år gamla?
Kanske för att vi ska inbilla oss att Kung Bore inte gillar hojar.
" Aldrig körd i regn " är en annan viktig sak att ta upp.

• Gilla
Reaktioner: TCE
Någon som noterar att skallformen är Homer Simpsons...?
Jag kom att tänka på "Ådi" i katten Gustaf/Garfield.

Det där med windstopperkalsipper utanpå långfillingarna är en bra grej vid körning under den kallare delen av året. Särskilt om man bara har ett par. Fantomen var tidigt ute med denna lösning.

Ockzid. Man vill ju inte ha ockzid på hojen. Ockzå.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon