notrightrider
Reklampaus
Nog för att det är ett fint exemplar, pedantskött, låga mil och en ägare etc, men jag tror ändå att det kan krävas ett par prissänkningar till innan denna blir såld...
View attachment 483020
Hojen är egentligen allt annat än ett "exemplariskt samlarfordon"
Det är inte helt nytt och orört, men det har så få mil på sig att varje ny kilometer svider. Det kostar så mycket att det låser upp sin ägare - för vem "samlar" på en enda hoj? Tänk så många intressanta objekt man behöver avstå för att man har låst upp 50.000 i en XV 750.
Om man är så rik att 50 papp varken gör till eller från...? Ja, då har man råd att samla på något annat.
Hojen i annonsen är ett bojsänke.
Både som motorcykel och som samlarfordon.
Ja, om du nu inte träffade dina drömmars tjej på just en sådan hoj i just den färgen 1983 och du tror att du kan rekreera det ögonblicket framför korvkiosken nu förti år senare - men denna gången verkligen våga tilltala henne.
...medans Bananarama spelar "Cruel Summer" i din freestyle.
Under just dom speciella förhållandena så kanske hojen har det värdet. Eftersom du inte har mycket mer att hoppas på.




