Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Jösses, massa jobb nedlagt.
Såg snygg ut för sig själv, men väldigt underlig under förare.

Verkar helt oanvändbar, men säkerligen ett konstverk att ställa in i finrummet om man har den läggningen.
Men funderar på om det inte är lite av grejen att bygga en såndär själv?
Köpa den färdig känns i min mening lite avslaget :va
Men....marknaden styr ju såklart, och någon är i alla fall villig att lägga 40 loppor på den. :)

Jösses, massa jobb nedlagt.
"Värdering, 240k". Ungefär som min Bandit 1371cc som fått drygt 200k i delar och trim. Hade den utlagd för 20k men den som var intresserad ville ha den komphöjd för samma pris, 20k. Det räckte inte med 180 hk på bakhjulet, han ville ha dryga 200. Nu får den ruttna i mitt garage tills jag stämplar ut och slänger istället mina 2 meter höga USA-pokaler som tar plats.

Yamma TR1 i vardagsrummet?? Nja, skulle hellre ha Norton Atlas i Dunstallskepnad, som syns i samma auktion, på äkta mattan. Ska ha körts på IoM enligt siten.

Bifogat

• Dunstall atlas.jpg
    Dunstall atlas.jpg
    185.9 KB · Visningar: 44
Då känner du ditt sporthojsansvar och går in och kollar.
Liite billigare så skulle den duga som vardagsrumspryl.
Jag tittade på den idag. Den dör när den blir varm av okänd anledning, är obesiktad och de rekommenderade att man skulle vara duktig på att skruva om man skulle köpa den.

"Värdering, 240k". Ungefär som min Bandit 1371cc som fått drygt 200k i delar och trim. Hade den utlagd för 20k men den som var intresserad ville ha den komphöjd för samma pris, 20k. Det räckte inte med 180 hk på bakhjulet, han ville ha dryga 200. Nu får den ruttna i mitt garage tills jag stämplar ut och slänger istället mina 2 meter höga USA-pokaler som tar plats.
Den får du berätta mer om och gärna poppa upp lite bilder.

Den här är ju smått fantastisk med rätt glasögon
Eller alldeles förfärlig. Potential, absolut. Motorn ser väldigt speciell ut. Hade kunnat bli helfräck. Men.... inte nu. Köp och bygg om! ;)
(Fast inte för 25 000 kr...)

Back