Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det såldes typ 50 st av yankeyn i Sverige totalt. Vi sålde 2 st i våra butik.. Har sett sådana tidigare på Blocket för 25-30k o dom e väck direkt..

Jag hade en mongotrimmad sån med läckande gaffel när jag var i den åldern.
Den ser mycket häftigare ut i mitt minne än på bild. :hihi

Jag hade en mongotrimmad sån med läckande gaffel när jag var i den åldern.
Den ser mycket häftigare ut i mitt minne än på bild. :hihi

En jämnårig i byn där jag växte upp hade en. Den var så annorlunda att den inte ens kunde mätas på "ball-skalan" vad gäller mopeder... Han var dessutom något av en särling själv.

En jämnårig i byn där jag växte upp hade en. Den var så annorlunda att den inte ens kunde mätas på "ball-skalan" vad gäller mopeder... Han var dessutom något av en särling själv.

Det där skulle kunna vara skrivet av mig. Särling är ett milt uttryck på killen som körde den i min lilla hemby.

Hmmm, jag börjar se en röd tråd här. Betyder det att Ulvhamne är lite.... eh.... speciell?:va

Last edited:
Moppen var till salu i Haparanda. Jag bor i Stockholm, det är ungefär lika långt till Haparanda härifrån som från Kroatien. Och hade den varit till salu i Stockholm hade priset garanterat varit det tredubbla.

Det gör ju inte att det suger mindre.... :gråta
Det är ju bara som salt i såren....

Det där skulle kunna vara skrivet av mig. Särling är ett milt uttryck på killen som körde den i min lilla hemby.

Hmmm, jag börjar se en röd tråd här. Betyder det att Ulvhamne är lite.... eh.... speciell?:va

Jag tror de flesta som känner mig skulle beskriva mig som mycket speciell. :hihi

Undrar va som är specielt me den då??

Själv utan att aldrig sätt den förut å ha noll koll så tycker jag de är någe man själv aldrig skulle varken köpt eller tagit imot om man fick den..

Blunda....andas djupt.....
Känn känslan när du glider fram med den, jeansväst, fransar på styret, ett vurp-ollon på skallen, och en majspipa i munnen.
Där, precis där - då vet du varför :fyllisar

Jamaha.jpg

Blunda....andas djupt.....
Känn känslan när du glider fram med den, jeansväst, fransar på styret, ett vurp-ollon på skallen, och en majspipa i munnen.
Där, precis där - då vet du varför :fyllisar

View attachment 455913

Det är ju bara det där att man som vuxen får moppen att se ut som skala 1:2... En tanig femtonåring fick den redan att se liten ut 1984...

Back