Dagens Blocket! (mc-relaterat)

https://www.blocket.se/vi/83775143.htm

Svinbilliga åttiotalsdelar ingen vill ha. Tänk om det vore en cb 750, kawa trepip mm delar. Skulle kostat skjortan. Tänk om de här blir framtidens dyrbara original

Det där är väl de delarna som blir över när man ska bobba eller choppa en trist 80-talare, vilket de flesta verka göra. Det är ju knappast några slitdelar heller, utom möjligen klädseln till sadeln. Men priset är ju fantastiskt.

Det är tur att det finns avstannade caféräserprojekt annars skulle ju inga andra hojar än de som kraschat gå till skrotlådan...

jag tänkte en stund att man måste väl kunna bygga nåt snyggt även av en Fj1200 så jag googlade "FJ1200 streetfighter" och hittade ingenting, sökte vidare på "FJ1200 cafe racer" både sär skrivet och ihopskivet. Testade "FJ1200 custom" och FJ1200 custom dragbike" Hittade fortfarande ingenting...

Testade till och med "bobber" och "chopper" men nej, FJ1200 måste nog hållas i originalskick...

jag tänkte en stund att man måste väl kunna bygga nåt snyggt även av en Fj1200 så jag googlade "FJ1200 streetfighter" och hittade ingenting, sökte vidare på "FJ1200 cafe racer" både sär skrivet och ihopskivet. Testade "FJ1200 custom" och FJ1200 custom dragbike" Hittade fortfarande ingenting...

Testade till och med "bobber" och "chopper" men nej, FJ1200 måste nog hållas i originalskick...
Du måste söka på racer:tummenupp
https://bikereview.com.au/classic-racer-t-rex-racing-fj1200/

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!