Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Hur mycket kröker sig veven då?

Jag har kört en del classic racing med ta125 dvs en as3 med dåtidens racekit och vevarna håller ganska uselt....

Troligen ganska kort livslängd dom tar denna motorn o använder i moped dragracing. Men bara ett modern moppe twin Cnc block går på minst 25000 bara för blocken och då är dessa svinbilliga.

Dyster läsning på Blocket idag. Nästan inga annonser.
Bara nå'n HD och ett par 125:or.

Asså, vad göööör folk på julafton egentligen?? ;)

blocket 24 dec.jpg

Däremot miljövänligare än de bästa Euro6-klassade bilarna, eftersom tomten kör ren...

Hondan är en klassiker och värd ett bättre öde. Dock är det ju inte alla som har kompetensen, tiden och resurserna att riva ned och renovera en radfyra, och växellådan blir ju ännu värre ("tvåan hoppar ur"...).

Snälla, hjälp mig att förstå grejen med random placerade lika random energidrycksdekaler...?

Jag fick en gång för länge sedan lära mig att bara klistra på dekaler från betalande sponsorer. Jag har därför mycket svårt att förstå hur en Monster-klibba hamnat på en KTM, det motorcykelmärke som ju förknippas med Red Bull och knappast någonstans sponsras av just Monster...? Och Monster kombinerat med Rockstar på samma hoj...? Yeah right...

Last edited:
Snälla, hjälp mig att förstå grejen med random placerade lika random energidrycksdekaler...?

Jag fick en gång för länge sedan lära mig att bara klistra på dekaler från betalande sponsorer. Jag har därför mycket svårt att förstå hur en Monster-klibba hamnat på en KTM, det motorcykelmärke som ju förknippas med Red Bull och knappast någonstans sponsras av just Monster...? Och Monster kombinerat med Rockstar på samma hoj...? Yeah right...

ja du.....något svar har jag inte men en teori iaf...en komb av dålig smak samt någon form av begåvnings problematik....det är inte lätt att försöka begripa det obegripliga :)

Monsters dekal är mycket snyggare än red Bull, mycket svårare är det nog inte.. själv sitter jag i en hoddi med monster broderat på.. 53 bast gammal:tummenupp

Back