Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Då den inhandlades i julas av första ägaren med endast 310 mil på klockan så är det fortfarande original-däcken som sitter på.
Det är ngn grovmönstrad ”intermediate”-historia (tänk Michelin Sirac) som sitter på och som funkar perfekt nu då jag kuskar en del mil på landsväg iom sonens övningskörning.
När/om han nu tar sitt kk så blir det nog lite mera grovnabbat längre fram!

Gratulerar till ett lyckat hojköp! :tummenupp

El Presidente skrev:
Nu är jag dock lite nyfiken på vem du är då du verkar känna mig medan jag inte har en susning vem du är...?
:va

Hampe här. Alltid tyst och diskret...
"Senast" var nog när Carla arrangerade 100% från Örby.
Jag körde sweep, lagade några punkteringar och var tacksam för att jag slapp slå mig för en gångs skull.

Mysteriet löst

Fortfarande inga Öhlins-produkter på någon av bilderna i annonsen...

Och jag blir lika uppgiven varje gång någon idiot listar "kompletta nycklar" som ett argument för att köpa just deras hoj. Att alla nycklar ingår är väl för helvete en självklarhet...? Eller lever dessa människor i en vardag med öststatsfordon och suspekt historik...?

Och vad fan är det med bild 5? En kass halvbild på hojen, och fronten på en ful, gul bumsebil. :va
Och, öhlins styrstag? Vad i hela friden är ett styrstag på en MC? :va

- - - Updated - - -

Fortfarande inga Öhlins-produkter på någon av bilderna i annonsen...

Och jag blir lika uppgiven varje gång någon idiot listar "kompletta nycklar" som ett argument för att köpa just deras hoj. Att alla nycklar ingår är väl för helvete en självklarhet...? Eller lever dessa människor i en vardag med öststatsfordon och suspekt historik...?

De har nog snott gaffel och styrstag ( :va ) från nån snubbe som heter Öhlin. :hihi

Kan man ana lite ugglor i mossen här?
Nyrenoverad och inte uppstartad för 5k luktar lurt..
176d191265ba0c20dc8023c3a562bcfa.jpg
1904df460ad5bbd657d76d901696d801.jpg

Jäklar vad det ryckte till i plånboken, finns det nåt bättre att lukta på en sval sommarmorgon än tät Castrol TTS-dimma?

Back