Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Last edited:
För hojintresserade är det dyrt, men för den som vill köpa ett färdigt paket med stilen och allt, är det nog helt ok.
Den presenteras väldigt snyggt i alla fall.
Samt att man får upp intresset för företaget bakom.
http://www.obvh.se/
De har riktigt snygga byggen.
Den på blocket tyckte jag var rätt snygg men de andra gilla jag inte alls .Tycker inte alls om de fula tunna sadlarna

Finns det folk som vill betala för söndersågade hojar så är det väl
en god affär för firman.
Jag hade nog valt den modifierade de flesta dagar i veckan oavsett om det varit en tur ned på stan eller grusbus på väg till stugan. Den har ju så coolt stuk. :yoparty
(ok, jag hade nog inte betalat de som de vill ha. Utan byggt en egen iofs)

NX650.jpg

Måste man ha bulgariskt stuk på hjälmen om man har en sån hoj...?

Måste man ha bulgariskt stuk på hjälmen om man har en sån hoj...?

Haha var det så det hette på sextiotalet, att man körde ”bulgar” om man saknade skärm ( har jag läst ) och skäl till att bryta tävlingen, skammen över att köra skärmlöst var större

Jag vill minnas att det var så sent som slutet av sjuttiotalet. Den relativt moderna MX-hjälmen med hakskydd och skärm hade redan introducerats. Då dök hela det bulgariska laget upp på MX Des Nations (eller om det var Six Days, jag kan inte längre komma ihåg vilket) med hjälmar utan skärm. Sedan dess är begreppet "bulgar" synonymt med någon som har tappat skärmen.

Jag skulle inte för alla konstiga substanser i världen :3freak vilja bli sedd i närheten av detta objekt inte ens död :död

Jag känner mig tvunen att skärmdumpa denna så att ingen missar denna varning.
Ombyggd 73 och sedan dess har den hållits bakom lås och bom så att ingen råkat få syn på den..
Högaffel och brinnande facklor behövs mot denna styggelse.

jisses.jpg

Back