Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Tolkar jag skånskan rätt, så är det alltså en luffare som åkt buss för att kolla på en utannonserad crosshoj?
Under besöket har han antingen fått provköra, eller bara dragit iväg - utan att komma tillbaka...?

...och säljaren blir så klart sne och gör en uppdatering/efterlysning/hot/vädjan av sin annons.

Ja jisses, det finns folk till allt. Pengar innan provkörning kanske inte är så dumt ändå...

Tolkar jag skånskan rätt, så är det alltså en luffare som åkt buss för att kolla på en utannonserad crosshoj?
Under besöket har han antingen fått provköra, eller bara dragit iväg - utan att komma tillbaka...?

...och säljaren blir så klart sne och gör en uppdatering/efterlysning/hot/vädjan av sin annons.

Ja jisses, det finns folk till allt. Pengar innan provkörning kanske inte är så dumt ändå...

Tror det räcker med lite god förmåga att läsa människor.
Kommer dit i buss och vill provköra borde ge några röd flagg.

Så du menar att de ser snyggt ut den där kutsen som är eller liknar en plåthink som är delad å sen fast spikad??

Menar att på det hela är det en cool hoj, man kan ifrågasätta färgen på kutsen men den stjälper inte hojen för mig. Jobbigt att inte alla tycker som du eller?

Menar att på det hela är det en cool hoj, man kan ifrågasätta färgen på kutsen men den stjälper inte hojen för mig. Jobbigt att inte alla tycker som du eller?

Näe inte alls.... Alla får tycka va dom vill ju... Själv tycker jag att plåthinken sabbar allt på hojen då..

Näe inte alls.... Alla får tycka va dom vill ju... Själv tycker jag att plåthinken sabbar allt på hojen då..

Tyckte inte heller det var något som stod ut speciellt. Dessutom var ju hojen vettigt prissatt för en gångs skull, så den blir nog såld rätt snabbt.

Jag skulle kunna anmärka på mycket i denna annons men sammanfattar det hela genom att citera första meningen därifrån:

"Hjälper min mor att sälja helles god då hon vill ha en båt eller en annan tog som är mera glidare."

:va

Det är nog ingen Tony eller Ingrid som säljer den hojen :hihi

Back