Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Nedläggning i Falköping:
Osäker på i vilken tråd vi diskuterade det, men det är såhär jag tror intresset för våra 80-, 90-, 00-talshojar tar sin ände. Så, vad gör de (vi) som samlar på gammelhojar? Säljer i tid? Trist om det slutar i nollintresse.

Nu har inte jag en samling i din klass (4 hojar hittils) men jag försöker att intressera mina barn. Skulle det misslyckas så är väl huvudsaken att man själv haft roligt under tiden.
Hoppas iaf att någon vill köpa samlingen i Falköping och driva vidare

Bra 0-100 för moppepengar men man måste skaka fulheten ur den. Fan har han gjort? Lugna ner dig med tejpen kompis

Bifogat

• C169CF1F-F1BD-45C6-B87B-9C777F851163.png
    C169CF1F-F1BD-45C6-B87B-9C777F851163.png
    6 MB · Visningar: 100
  • C02B3ACD-A277-4156-BC75-5760C3D00CDF.png
    C02B3ACD-A277-4156-BC75-5760C3D00CDF.png
    6 MB · Visningar: 92
Bra 0-100 för moppepengar men man måste skaka fulheten ur den. Fan har han gjort? Lugna ner dig med tejpen kompis
Han har ju iofs lyckats med de 80% av alla som bygger om sin hoj misslyckas med.... Få bra linjer mellan tankens ovansida och bakdelen.

Perfekt touringknarr för mig, om det varit en 1100.
Samma sak som du lyfter kan sägas om föregående annonsobjekt i tråden:
"Lugna ner dig med tejpen kompis"
Nåja, tämligen lätt åtgärdat. Jag gillar grejer man slipper vara så rädd om, på den kosmetiska sidan.

Efter 2770 mil är inte veven mint längre. Jag fattar faktiskt inte varför de värderas så högt, det är inte så värst bra gathojar och ska man köra bana är det inte heller något speciellt.

Men den är snygg. Det är nått med Suzukis från första halvan av 90-talet som tilltalar mig

Jag vill ha en för att det är typ det modernaste gat-tvåtaktare som går att få tag på.

Men jag vill inte så mycket att priset inte spelar någon roll.

Anledningen till att jag vill ha en gat-tvåtaktare är för att jag aldrig kommer att köra på bana vare sig asfalt eller crossbana.

Nedläggning i Falköping:
Osäker på i vilken tråd vi diskuterade det, men det är såhär jag tror intresset för våra 80-, 90-, 00-talshojar tar sin ände. Så, vad gör de (vi) som samlar på gammelhojar? Säljer i tid? Trist om det slutar i nollintresse.
Det händer ungefär den dagen det inte finns några i livet som har känslomässiga band till de hojarna och då är det ett icke problem för dig och mig. Tänk så här - hur heta är hojar från 50-talet idag? För mig betyder de ytterst lite eftersom de aldrig har varit en del av mitt liv

Det händer ungefär den dagen det inte finns några i livet som har känslomässiga band till de hojarna och då är det ett icke problem för dig och mig. Tänk så här - hur heta är hojar från 50-talet idag? För mig betyder de ytterst lite eftersom de aldrig har varit en del av mitt liv

Jag tycker dom är skitfräna, men inte samlarprisfräna...

Är det inte konstigt, att man haft så många hojar tidigare som man nu tycker är övervärderade?
Det finns säket många entusiaster som har en kärlek för dessa.
Dock så har jag alltid en liten fundering kring annonser som har klausulen "med rätt att neka".
Vad är så jävla speciellt med det?
Neka ett köp kan jag ju alltid göra, så det känns lite som att man tror att man sitter på någonting väldigt speciellt,
Kan vara så i detta fall, men annosntexten gör att jag backar....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman