Mr_Firestorm
Numera Äterfallsknutte
Ja hÀr fanns det fina grejerVilken finsmakare!

Ja hÀr fanns det fina grejerVilken finsmakare!
Ramporr - pÄ högsta nivÄ!!Ja hÀr fanns det fina grejer![]()
Till skillnad frÄn de flesta pÄ detta forum sÄ har jag nu faktiskt köpt en hoj, min gamla favorit cb 400. Nu mer besiktningsbefriad, skattefri och nÀstan noll i försÀkringskostnad. Jag ser fram mot en sommar av ombyggnad, miniblinkers och höjt styre. Borttagna skÀrmar och högt styre Àr nÀrmast sjÀlvklarheter. Förutom mitt projekt med min gamla Suzuki GT 125.
Bilder, annars har det inte hÀnt.Till skillnad frÄn de flesta pÄ detta forum sÄ har jag nu faktiskt köpt en hoj, min gamla favorit cb 400. Nu mer besiktningsbefriad, skattefri och nÀstan noll i försÀkringskostnad. Jag ser fram mot en sommar av ombyggnad, miniblinkers och höjt styre. Borttagna skÀrmar och högt styre Àr nÀrmast sjÀlvklarheter. Förutom mitt projekt med min gamla Suzuki GT 125.
Dom flesta pÄ det hÀr forumet har nog redan minst en hojTill skillnad frÄn de flesta pÄ detta forum sÄ har jag nu faktiskt köpt en hoj, min gamla favorit cb 400. Nu mer besiktningsbefriad, skattefri och nÀstan noll i försÀkringskostnad. Jag ser fram mot en sommar av ombyggnad, miniblinkers och höjt styre. Borttagna skÀrmar och högt styre Àr nÀrmast sjÀlvklarheter. Förutom mitt projekt med min gamla Suzuki GT 125.
Till skillnad frÄn de flesta pÄ detta forum sÄ har jag nu faktiskt köpt en hoj, min gamla favorit cb 400. Nu mer besiktningsbefriad, skattefri och nÀstan noll i försÀkringskostnad. Jag ser fram mot en sommar av ombyggnad, miniblinkers och höjt styre. Borttagna skÀrmar och högt styre Àr nÀrmast sjÀlvklarheter. Förutom mitt projekt med min gamla Suzuki GT 125.
AssÄ...skulle man fantisera om hojköp skulle man nog hitta pÄ nÄt hÀftigare Àn en cb400...Bilder, annars har det inte hÀnt.
Jo, men nu tÀnkte jag mer pÄ att faktiskt köpa en hoj, eftersom trÄden handlar om Blocket.Dom flesta pÄ det hÀr forumet har nog redan minst en hoj
Men grattis, jag ser framför mig en CB400 med aphÀngarstyre.
Faktiskt rÀtt kul.Snart i en trÄd nÀra dig:
âProblem som upptĂ€ckts pĂ„ en snorbillig CB400â
Att motstÄ den impulsen Àr vÀl ingen större prestation, eftersom en SR500 Àr en estetisk fulltrÀff i originalskick. Alla förÀndringar av den blir till det sÀmre.Om du startar den trÄden sÄ startar jag en om hur jag motstÄr impulsen att bygga caféracer av SR500an.
Kawas klassiska trepip. Ryktet sa att accet var sÄn att det var svÄrt att hÄlla sig kvar pÄ hojen. Man fick hÄlla i sig ordentligt, knipa tag med knÀna runt tanken och luta sig framÄt. Med ram som en moped gjorde varje Äktur till ett Àventyr.Den hÀr tyckte jag var fin.
XXX-svÀrfar köpte en sÄdan 1988. Jag var 18 Är gammal och hade vÀl inte riktigt hunnit uppgradera mitt 125cc-körkort till tungt, men fick lÄna den iallafall. Hojen ifrÄga var dessutom racevÀxlad med ettan uppÄt. Första provturen skulle jag gasa lite och nÀr jag vÀxlade upp blev det givetvis nedvÀxling istÀllet... Jag fick panik och vÀxlade ner ett hack till. Första och enda gÄngen jag lyckats fÄ en varvrÀknarnÄl att slÄ i pinnen frÄn fel hÄllKawas klassiska trepip. Ryktet sa att accet var sÄn att det var svÄrt att hÄlla sig kvar pÄ hojen. Man fick hÄlla i sig ordentligt, knipa tag med knÀna runt tanken och luta sig framÄt. Med ram som en moped gjorde varje Äktur till ett Àventyr.
![]() |
Test av öppningsbara hjÀlmar
Onlinepubliceringen av den ... |
![]() |
Adventure Days i SĂ€fsen â AnmĂ€lan öppen!
Bike deltog i fjolÄrets Adv... |
![]() |
Motocross-SM pÄ Malmabanan i VÀsterÄs
MÄnga i publiken hade tagit... |
![]() |
Bike grusbusar i SörmlÀndska skogarna!
De sex vassaste grusbusarna... |
![]() |
Bildkavalkad NorrtÀlje
Foto: Manfred Holz Nu ha... |
![]() |
Finbesök frÄn Tyskland x 2!