Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Dagens bästa annons. :rolleyes:

N17NKkp.jpg

Vad var fel på den? Skriver storlek, visar bild och skriver att det är den modellen fast svart.

Eller var det felstavningen "Storkel" som var det roliga? :va

http://www.blocket.se/goteborg/R6_Uttagen_24_April_2011_46346722.htm?ca=11&w=3
R6.jpg

Någon som vill köpa grisen i säcken?
Annars kanske man kan åka till en handlare och testa en R6-a först och sedan säga till handlaren "Jag ska bara kolla vad det finns för priser på internet innan jag bestämmer mig "

Ps. Hur sparar jag en sida som hel bild på annat sätt än PrtSc? får inte med allt då ju.

http://www.blocket.se/goteborg/R6_Uttagen_24_April_2011_46346722.htm?ca=11&w=3
View attachment 383686

Någon som vill köpa grisen i säcken?
Annars kanske man kan åka till en handlare och testa en R6-a först och sedan säga till handlaren "Jag ska bara kolla vad det finns för priser på internet innan jag bestämmer mig "

Ps. Hur sparar jag en sida som hel bild på annat sätt än PrtSc? får inte med allt då ju.

Det där med provkörning efter betalning är bara ren dumhet som vanligt.Bättre att nuvarande ägare ramar in hojen och har den som prydnad om den betyder så mycket.Säger väl sig själv att en köpare som ska lägga ut pengar på en ny om än begagnad hoj vill prova så att allt är i sin ordning.Dumheter som sagt var.
25hl6k8.gif

Det där med provkörning efter betalning är bara ren dumhet som vanligt.Bättre att nuvarande ägare ramar in hojen och har den som prydnad om den betyder så mycket.Säger väl sig själv att en köpare som ska lägga ut pengar på en ny om än begagnad hoj vill prova så att allt är i sin ordning.Dumheter som sagt var.
25hl6k8.gif

Kan bara instämma! Och priset verkar ju noggrant uträknat dessutom :)

//Nitrous

Kan bara instämma! Och priset verkar ju noggrant uträknat dessutom :)

//Nitrous

När betalning är gjord och ägarbytet är påskrivet så kan det ju knappast betraktas som en "provkörning" längre. Nä jag skulle aldrig någonsin köpa en hoj utan att provköra den ordentligt innan,,, lika lite som att jag skulle köpa en hoj som jag bara har sett på bild.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back