Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Hade inget bättre för mig så jag drog en anmälan till Blocket....småaktigt... :-)
Jag med. Ok att vara korkad, men att ljuga om att det är en 03a är ju ren scam. Det var första året med insprut på R6...


Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 
https://www.blocket.se/vi/93973280.htm

Såhär kan det gå när ”alla kan bygga” och i hans pararelluniversum är spikband jätebra att höja framstänkan med

"Lite smutsigare än på bilderna", det var ju också ett udda säljargument... :va "Jag hade precis tvättat den när jag tog bilderna så förvänta dig inte att den är såhär fin om du kommer och kollar" :hihi
 
Jo, visst är den det. Det är bara priset, för en visserligen lågmilad men ändå lite utdaterad liten offroad. Kan vara nåt för den som redan har allt annat och dessutom en rejäl plånbok. Jag suktade på en annan gammal lågmilare, men tyckte att den också var för dyr.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/kawasaki_z250_obs_372_mil/92804170



Undrar vad övriga medarbetare på kontoret tycker om...


Screenshot_20201119-074404_Samsung Internet.jpg


...chefens moppe i korridoren?



Här vart det dock plötligt lite ryck i köpnerven:

Screenshot_20201119-074237_Samsung Internet.jpg

Dubbelnockad trumbroms! På ett gjutet hjul.
Gaffelbenet har dock redan gjutna öron för bromsok.
Ben från kommande årsmodell? Ben som delas med större syskon?

Och, den slutliga frågan: hur många fack hade japanernas reservdelslager under 80-talet?
 
Z1000R:kär
Vill ha! Men för dyr för mig.....

Missade en likadan i somras, här i Gbg, för 40´...:(
 
Undrar vad övriga medarbetare på kontoret tycker om...

...chefens moppe i korridoren?

Här vart det dock plötligt lite ryck i köpnerven:

Dubbelnockad trumbroms! På ett gjutet hjul.
Gaffelbenet har dock redan gjutna öron för bromsok.
Ben från kommande årsmodell? Ben som delas med större syskon?

Och, den slutliga frågan: hur många fack hade japanernas reservdelslager under 80-talet?

Tror inte ens Ebay är till någon hjälp här. Antagligen behövs det mesta bytas om hojen stått i tio år. Alla packningar lär väl vara som bakelit, däcken likaså. Att den bara gått 300 mil känns inte som nåt argument att köpa, vore bättre om det hade gått 2000 och körts varje år.
 
Tror inte ens Ebay är till någon hjälp här. Antagligen behövs det mesta bytas om hojen stått i tio år. Alla packningar lär väl vara som bakelit, däcken likaså. Att den bara gått 300 mil känns inte som nåt argument att köpa, vore bättre om det hade gått 2000 och körts varje år.


Ingen risk. Det var bromsen som var gullig, och på en kvarslitershoj är det extra rart.
Men jag är inte spekulant.
 
*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back
Top