Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Allt onödigt är bortrensat. Jag blir sugen på en sån, men tycker de är lite högt prissatta.

125000?? För en motsvarande 125:a? Det kan inte vara lättsålt.

Edit: Alltså var fan tar pengarna vägen? När jag ser noggrannare på bilderna känns det som max max 50000 kr vore ett rimligt pris.

Last edited:
https://www.blocket.se/vi/89764518.htm

Bortsett från att det inte finns en enda människa som skulle betala ens i närheten av begärt pris så är annonstexten konstig i största allmänhet..

Elefanten i rummet = DEN HAR INGEN MOTOR

Nej det är inte helt lätt att få ekonomi i den där ekvationen. Om man räknar på 10 000 kr i delar för att få en motor på plats i ramen som fungerar så är din timlön för jobbet i nivå med kinesisk barnarbetare. Om det ens är så att alla andra delar fungerar.....

Last edited:
Nej det är inte helt lätt att få ekonomi i den där ekvationen. Om man räknar på 10 000 kr i delar för att få en motor på plats i ramen som fungerar så är din timlön för jobbet i nivå med kinesisk barnarbetare. Om det ens är så att alla andra delar fungerar.....

Jag köpte en sån komplett för 2.500:- med samma rasade främre topp, i tron om att det är typ samma hoj som Suzuki SV650. Jag kan laga sånt här, inga problem men jag insåg att allt var vidrigt med denna bastarden och sålde den efter 2-3 dagar i samma skick.

Hade jag lagat den så hade min timlön varit i nivå med.......precis som du skrev

Bortsett från att det inte finns en enda människa som skulle betala ens i närheten av begärt pris så är annonstexten konstig i största allmänhet..

Nåja, 3500kr är väl vad man får för hjulen och framgaffeln av någon som bara bryr sig om att den är upside down.
Sen är det väl iofs bara 1kr kilot hos metallåtervinningen för resten

Jag funderade på varför den saknade registreringskylt.

Motorcykel minus motor = cykel. SVÅR att ta MC-körkort med. Och svår att cykla med då den inte har trampor...:tummenupp

Last edited:
Nåja, 3500kr är väl vad man får för hjulen och framgaffeln av någon som bara bryr sig om att den är upside down.
Sen är det väl iofs bara 1kr kilot hos metallåtervinningen för resten

Jag funderade på varför den saknade registreringskylt.

Komponenterna på den där är bajs, inte ens en blind söderhipster köper gaffel och hjul från den där sorgliga ursäkten till mc

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon