Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det är väldigt många beganade Hjälmar till salu på Blocket.
Jag skulle aldrig köpa en begagnad Hjälm!
Vem vet vad den varit med om.
Sedan finns det även Hjälmar som är otillåtna att använda.
Det kom nya regler 171201, detta verkar inte ens handlare ha koll på!

Det är väldigt många beganade Hjälmar till salu på Blocket.
Jag skulle aldrig köpa en begagnad Hjälm!
Vem vet vad den varit med om.
Sedan finns det även Hjälmar som är otillåtna att använda.
Det kom nya regler 171201, detta verkar inte ens handlare ha koll på!

Jag hade inte köpt något klädesplagg beggat.

Som vi konstaterat är vårpriserna på väg upp, men Blocket är en bra vår-mätare också på annat sätt. Från att det under vintern dripp-droppat in 1-1,5 sidor privathojar per dygn, ökat till kanske 2-3 sidor i mars till att det idag formligen forsat in nio sidor!

Vårstämning jävlarimej! :banana:fyllisar

https://www.blocket.se/vi/78686779.htm

Dream on dreamer, life is in your haands

Dagens överpris?

Förövrigt är jag så glad över att det äntligen börjar dyka upp roligare hojar på b locket att jag knappt törs sova över skräcken att missa en bortglömd drömhoj från åttiotalet för några tusenlappar över tio

Som vi konstaterat är vårpriserna på väg upp, men Blocket är en bra vår-mätare också på annat sätt. Från att det under vintern dripp-droppat in 1-1,5 sidor privathojar per dygn, ökat till kanske 2-3 sidor i mars till att det idag formligen forsat in nio sidor!

Vårstämning jävlarimej! :banana:fyllisar

Och dom blir sålda snabbt också, ibland till priser som man inte trodde var möjliga...
Jag som håller koll på Gamla Africa Twins, en typ 94:a med 8000 mil på mätaren för 20 loppor försvann på en halv dag.... :dummer

/A

Och dom blir sålda snabbt också, ibland till priser som man inte trodde var möjliga...
Jag som håller koll på Gamla Africa Twins, en typ 94:a med 8000 mil på mätaren för 20 loppor försvann på en halv dag.... :dummer

/A

Ja visst är det konstigt? Och jag som har en dragning åt 125:or från 80-talet ser ju hur de mest överprisade rishögar försvinner på några dar... Konstigt som sagt, men ändå skönt med lite säkra vårtecken. :)

https://www.blocket.se/vi/78686779.htm

Dream on dreamer, life is in your haands

Dagens överpris?

Förövrigt är jag så glad över att det äntligen börjar dyka upp roligare hojar på b locket att jag knappt törs sova över skräcken att missa en bortglömd drömhoj från åttiotalet för några tusenlappar över tio

12 år gammal touringhoj? :va :D

"Ingen mening att skicka skambud ,dessa läses ej!!!" :va

Svårt att avgöra hur vida ett bud är ett skambud eller ej om man inte läser det.

Ska man vara lite krass är väl alla R1or unika som inte ser ut så här... :tungan

View attachment 442786

----------------------------

Liksom i fallet med Ducce 916, finns det några försäkringsbolag som godtar effektminskningen som själ till premieminskning?

Snarare att man får betala full försäkring samtidigt som man har världens slöaste R1a :)
View attachment 442785

Nej, vissa R1 98 / 99 kom med en strypning till 25kw (Fråga mig inte varför)
Sista .98;an jag hade runt -05 kostade hel/hel med LF 3500:-/år...Trots att jag var ärlig & sa att den hade 147 hk på bakhjulet. (Kan komma ihåg nån hk fel.... men däromkring)

Fast kan ju vara ändrat nu kanske?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...