Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Tvivlar inte en sekund på att det har varit magiskt många timmar att få till den men på riktigt?

Kul annons, gillar speciellt lastnäten vid både fram- och bakhjul samt det faktum att han har reservationspris som ingen vet.... Vad betyder det? Pruta som ett svin så får vi se....

Helt sant, många timmar, men kollar man runt spindeln på bilden ser man ett dåligt underarbete, (förmodligen svetsporer?) och för 275k så ska det inte vara den minsta lilla defekt på en sån hoj :p
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
en bra och pålitlig mc,skön att köra,men en av 80 - talets fulaste hojar i originalskick.Fulheten har jag åtgärdat!? Ääääh Men va fan :huvet
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
en bra och pålitlig mc,skön att köra,men en av 80 - talets fulaste hojar i originalskick.Fulheten har jag åtgärdat!? Ääääh Men va fan :huvet

Det måste va en skämtare som satt in annonsen, annars nån som lider total brist på självdistans.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Valentino-burken kanske inte har kommit till Sverige ännu, men det är i så fall bara en tidsfråga. I många andra länder finns den redan ute i handeln, till ungefär samma pris som en helt vanlig grön Monster.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
http://www.blocket.se/gavleborg/Ducati_916_BP_Strikt_original_Svensksald_56020594.htm?ca=15&w=3

Visst jag diggar Ducati men att han lägger ut en Biposto för ca 70k å då den årsmodellen som verkar ha mest problem med vipparmarna.... nä fan Fett överpris även om den verkar va i fint skick å få ägare..
Lite överpris kanske, men en svensksåld -97 helförsäkrar du som 20-åring i storstan för ~4000:- om året. Är man gubbe som jag så kostar det under 3000:-

-98 modellerna är billigast. Där är 916SPS mest eftertraktad med sin 996cc fabrikstrimmade SPS motor. Hade en i många år och fick över 100 vid byte hos handlare -11
 
Last edited:

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
kan av personlig erfarenhet säga att den inte kostar 4k/år i stan om det står att den e över 72kw på pappren :p
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top