Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Jag är för feg för 1000cc :/
Jagar reggad tjejhundra för bana, men där säljaren verkligen vill sälja så är det något mysko med cykeln (T.ex en r6 som påstods vara svenskaåld och "bara tuta o köra", men som var import och avställd sedan 2011 och därmed även hade körförbud. Skiter väl i om det är import men inte om man ljuger om det!), och om det verkar vara en schysst hoj så vill de inte sälja! Skulle ha kollat på en igår, vilket vi avtalade i fredags. Så igår när jag var på plats så slutade han helt enkelt svara i telefon...
De som tycker det är hopplöst att sälja borde testa att köpa... :näsblod

http://www.blocket.se/lund/Suzuki_GSXR_600_54770999.htm?ca=15&w=3

Köp denna och regga den, den är ju trots allt tjejkörd. Kan du ju samtidigt fråga varför passagerarpinnanrna sitter kvar.

Du menar det faktum att han har köpt TDM som han skall köra med nu men av nån konstig anledning var den till salu av samma snubbe ca 10 dagar innan Kawan?

Exakt.. Såg kawan först och fick intrycket att det var en någorlunda seriös säljare även om han tog i lite väl vad gäller förskönande fakta.. Men nu känns det som att han är något av en hojhandlare, inget fel med det, såna kan också vara seriösa, men snubblar man över båda annonserna så ser det inte helt okej ut vad gäller att han säljer bara för atthan tänkte "prova" tdm'n ett tag..

Någon som vill ha en lila ninja och dessutom slippa betala under 50 för den?Screenshot_2014-08-19-08-49-50.jpg

Är det nån mer som stört sig på "Andra har även tittat på de här annonserna"?

Det är väl okej om man kollar på en KTM-annons och de då visar förslag på Husqvarna, GasGas osv. Det har ju nån relation öht. Men ibland undrar man vad de röker nere i källarn på Blocket...

Kollar jag t.ex. på en R1-annons så nog fan kommer det; "-Psst, andra har även tittat på de här annonserna", med förslag på en dammsugare, en barnvagn, ett 50-liters akvarium och en billig nyknullad katt! Vad har det med R1-annonsen att göra, det är ju inte ens i närheten?! :va

Nån som kan förklara för mig?

Är det nån mer som stört sig på "Andra har även tittat på de här annonserna"?
Det är väl okej om man kollar på en KTM-annons och de då visar förslag på Husqvarna, GasGas osv. Det har ju nån relation öht. Men ibland undrar man vad de röker nere i källarn på Blocket...
Kollar jag t.ex. på en R1-annons så nog fan kommer det; "-Psst, andra har även tittat på de här annonserna", med förslag på en dammsugare, en barnvagn, ett 50-liters akvarium och en billig nyknullad katt! Vad har det med R1-annonsen att göra, det är ju inte ens i närheten?! :va

Nån som kan förklara för mig?

Ja, de som har kollat på den fräCka Rettan har också letat efter en barnvagn, dammsugare och en nyknullad katt.. Så ni borde vara själsfränder om ni vill ha samma hoj :D

:hihi WTF... lägg till 2K och får en brandspankin ny i en färg som inte skriker "Attention Whore"

Haha, lite kul att denna kom upp här - är med på en mc sida på Facebook, varav tjejen även där la ut annonsen med länk till blocket, efter att många påpekade det höga priset försvarade hon direkt med att hon hade ju bytt ut backspeglar och köpt ett slipon, och även lackat lite kåpor..

Haha, lite kul att denna kom upp här - är med på en mc sida på Facebook, varav tjejen även där la ut annonsen med länk till blocket, efter att många påpekade det höga priset försvarade hon direkt med att hon hade ju bytt ut backspeglar och köpt ett slipon, och även lackat lite kåpor..

Är det den där helknäppa sidan "sporthoj"? :7peta

Känner nämligen också igen annonsen och tjejen som försvarar sig.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back