Dagens Blocket! (mc-relaterat)

2782655907.jpg

2,400:- :tummenupp

Sjuk bra byggobjekt!

kawasaki-z250_moto-garage-life.jpg

Fan att man inte har en stor lada! :4skrika

/e

En till:
2893103102.jpg

8000:- :näsblod

BANG!

/e

Vad jag blir trött på folk som gnäller över att hojen inte är i nyskick fastän jag skriver det i annonsen:mad:
Nu ändrade jag lite i början av texten och hoppas att folk fattar att det är ett bra pris på den..Imorgon ska jag ev ta å filma när jag tar en slägga å slår sönder skiten och säger...Att nu e den värd 10-15000kr...Å jag som bara ville bli av med den:va

http://www.blocket.se/alvsborg/Yamaha_Fazer_1000_39441194.htm?ca=16&w=1

Den där skulle jag fan kunna köpa för 10k och använda som övningskörninghoj och lägga ner ett par ggr så slipper jag krascha nya pärlan på en gång.

Vad jag blir trött på folk som gnäller över att hojen inte är i nyskick fastän jag skriver det i annonsen:mad:
Nu ändrade jag lite i början av texten och hoppas att folk fattar att det är ett bra pris på den..Imorgon ska jag ev ta å filma när jag tar en slägga å slår sönder skiten och säger...Att nu e den värd 10-15000kr...Å jag som bara ville bli av med den:va

http://www.blocket.se/alvsborg/Yamaha_Fazer_1000_39441194.htm?ca=16&w=1

Jefla skit att den var så långt bort. Annars hade jag köpt den direkt:(

@micke_gbg: Coolaste annons jag sett i hela mitt liv! :yoparty

Hade varit roligare om det hade varit en norrlandscustomiserad, dvs sett ut som stryk..

Hade varit roligare om DU varit i Norrland när du kläckte ur dig det där, så hade Du blivit norrlandscustomiserad och sett ut som stryk ;). :yoparty :krama

Mvh //Robert

Hade varit roligare om DU varit i Norrland när du kläckte ur dig det där, så hade Du blivit norrlandscustomiserad och sett ut som stryk ;). :yoparty :krama

Mvh //Robert
Meh.. Jag bor i Gävle, dvs norr om dalälven, dvs mörkaste norrland om man är sörlänning.. Det betyder att jag har licens att driva med norrlänningar och samer.. så det så.. :fakta

Och hade du sett mina första skärmbreddare jag monterade på min consul coupe under tidigt 80-tal hade du vetat att jag var med och skapade norrlandscustomiseringen.. :rock

Dessa stockholmare som tror dom blir norrläningar bara för dom simmat över älven :dummer

Meh.. Jag bor i Gävle, dvs norr om dalälven, dvs mörkaste norrland om man är sörlänning.. Det betyder att jag har licens att driva med norrlänningar och samer.. så det så.. :fakta

Och hade du sett mina första skärmbreddare jag monterade på min consul coupe under tidigt 80-tal hade du vetat att jag var med och skapade norrlandscustomiseringen.. :rock

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back