Dagens Bilist

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=764173

Jag förstår bilisten, men kanske inte så smart.

Nu är det snart 1:a maj som det talas om i annan tråd. Parallellt med dessa demonstrationer brukar anarkisterna/reclaimarna arra egna små tåg så att de får klottra och slå sönder lite.

Undrar var de kan tänkas hålla till i år? Man kanske ska ta bilen dit och köra på några stycken:va

snyggt namn grabben hade. Tim Schnoor. snyt dig snorvalp. (jag är trött:huvet )

snyggt namn grabben hade. Tim Schnoor. snyt dig snorvalp. (jag är trött:huvet )

Precis. Snorungar är vad de är. De skulle ha smisk på stjärten ungdjävlarna.
Kan nästan slå vad om att samtliga var vänsteranhängare och att majoriteten var veganer. Vidrigt.

:hihi

Somliga straffar gud med detsamma. Jävla reclaim-the-streets-för-det-finns-verkligen-inga-andra-orättvisor-i-samhället-så-vi-blockerar-gatan-SNORUNGAR!

"Klimax har genomfört sex liknande protestaktioner i Malmö sedan i december förra året. Meningen är att återta gatan och göra den till "medborgarnas plats" igen, som Tim Schnoor uttrycker det."

Och vafan tror de att förarna i bilarna är? Robotar? Det är väl för satan medborgare som sitter i bilarna, och utnyttjar de gator som de betalat skatt för? Jävla idioter!

Den dagen packet skaffar jobb och familj så kanske de inser att man behöver kunna transportera sig till och från olika platser. Man har definitivt inte tid att stå och gasta och lukta illa i olika demonstrationer iallafall.

Var fan finns tårgasen, vattenkanonerna och gummikulorna när de behövs som mest?

Hade jag haft bråttom till ett möte eller vad som så vetefan om jag inte gjort något liknande...

haha gillar sista meningen.

"- Det som hände i dag kommer inte att påverka oss men vi måste fundera över hur vi ska förbättra säkerheten, säger Tim Schnoor."

dem har inte testat demonstrera på något annat ställe än mitt i gatan:näsblod ?

Jag är mest fascinerad över att demonstranterna inte fattar att de uppfattas som ett jävla pack av 99% av befolkningen.

Jag tycker också att det ska finnas gågator och vissa områden i städerna helt avsedda för fotgängare, men det här lär ju inte leda till något. Om de istället för att agera skränande fiskmåsflock bygger opinion för sina åsikter genom media, och på det sättet påverkar allmänhet och politiker lär de ju ha lättare att nå sina mål. Folk skulle iallafall ta dem på allvar.

Men det är väl inte det som är meningen. Det är ju tuffare att berätta för sina dreadlock-polare att man faktiskt stod ute i gatan med sin palestinaschal och fjällrävenryggsäck och gapade och skrek.

Och se'n, allvarligt talat, vafan är "Klimax" för jävla namn på en organisation. Låter ju för helvete som en tysk p-våffla från 70-talet!

Det stod snutar överallt runt aktivisterna ändå dundrar bilen in? Om vi gör en mc-karavan med snutar längs vägen så är det helt ok när svensson i bil mejjar ner nån för att han inte kommer fram?

Det är nog dessutom en ganska stor del av befolkningen som ser mc-åkare som "pack" just...

Du tänker på Climax, ett gammalt välkänt varumärke :tuttar

En massa jävla reclaimarretards drar alltså ett fint gammalt varumärke i smutsen!! :mad:

Det stod snutar överallt runt aktivisterna ändå dundrar bilen in? Om vi gör en mc-karavan med snutar längs vägen så är det helt ok när svensson i bil mejjar ner nån för att han inte kommer fram?

Det är nog dessutom en ganska stor del av befolkningen som ser mc-åkare som "pack" just...

Jag har aldrig skrivit att jag tyckte att bilisten gjorde rätt (även om jag skulle fantisera om att meja ner nå'n liten mupp om jag hamnade i samma situation). Man måste ha mer självbehärskning än så, annars har man nå't fel i huv'et.

Om någon anser att jag är ett jävla pack för att jag kör hoj spelar ingen roll. Jag försöker inte ändra nå't i samhället eller bygga opinion för nå't genom mitt hojåkande.

Dessutom hindrar jag inte folk att utföra sina dagliga sysslor när jag åker hoj.

Last edited:
Jävla puckon! Vadå "reclaim" och "återta gatorna"?? Vilka gator har någonsin byggts i avsikt att folk skall använda dem för att bara "finnas där"? Gator och vägar är byggda för att människor, ja "medborgare", skall kunna förflytta sig. Detta gäller även de allra äldsta gator och vägar som finns, även om de fordon som de byggdes för kanske snarare var hästar och fotgängare än bilar, MC och bussar.
Förbannade Slödder :-(

En massa jävla reclaimarretards drar alltså ett fint gammalt varumärke i smutsen!! :mad:

Jag har aldrig skrivit att jag tyckte att bilisten gjorde rätt (även om jag skulle fantisera om att meja ner nå'n liten mupp om jag hamnade i samma situation). Man måste ha mer självbehärskning än så, annars har man nå't fel i huv'et.

Om någon anser att jag är ett jävla pack för att jag kör hoj spelar ingen roll. Jag försöker inte ändra nå't i samhället eller bygga opinion för nå't genom mitt hojåkande.

Dessutom hindrar jag inte folk att utföra sina dagliga sysslor när jag åker hoj.

Nu citerade jag ju inte dig som du kanske noterade? Men du verkade ju ta åt dig iaf...

Nu citerade jag ju inte dig som du kanske noterade? Men du verkade ju ta åt dig iaf...

Tja, du skrev ju ett inlägg där du använde ordet "pack" och det var just det ordet jag använde i mitt inlägg precis ovanför. Därav mitt svar till dig, om du tycker det var jobbigt kan du bortse från mitt inlägg.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!