Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och tomgången är …?
Irrelevant.Och tomgången är …?
Den där kontrollampan med japansk text blev jag nyfiken på och lät google translate översätta den:

Japp, japansk lag.Den där kontrollampan med japansk text blev jag nyfiken på och lät google translate översätta den:
View attachment 525978
Jag minns faktiskt att när jag provkörde en GSX-R 400 för många år sedan så var det en gigantisk röd lampa som tändes mitt i instrumentklustret, och min första tanke var att oljepluggen hade lossnat, men när jag släppte av på gasen så slocknade den, och tändes igen när det gick fortare än 80 eller nåt liknande. Den hojen var direktimporterad från Japan och det var i stort sett alla texter som var på japanska. Det är kanske lag på en sådan lampa i Japan.

Jag har också en direktimport från Japan.Den där kontrollampan med japansk text blev jag nyfiken på och lät google translate översätta den:
View attachment 525978
Jag minns faktiskt att när jag provkörde en GSX-R 400 för många år sedan så var det en gigantisk röd lampa som tändes mitt i instrumentklustret, och min första tanke var att oljepluggen hade lossnat, men när jag släppte av på gasen så slocknade den, och tändes igen när det gick fortare än 80 eller nåt liknande. Den hojen var direktimporterad från Japan och det var i stort sett alla texter som var på japanska. Det är kanske lag på en sådan lampa i Japan.

Skönt att jag inte var ensam om att bli nyfiken på vad det betydde. Jag gjorde som du och kollade med GoogleDen där kontrollampan med japansk text blev jag nyfiken på och lät google translate översätta den:
View attachment 525978
På de nyaste Firebladen är det varvtalsregulatorn som slår till vid 180.Reglerna för 400 kubikarna från 80-90 talet var max 400 kubik,
max 60 hästar samt maxfart 180 km/h. vet inte hur det är med mera moderna hojar.
På en del av de gamla Hondorna så sitter det en sensor i hastighetsmätaren vid 180 markeringen som stryper toppfarten.
Ja, inte bara pendlarhojar, många har det som enda fordon, till precis allting. Bra, billigt och smidigt sätt att ta sig fram.Det är små hojar ser jag, men det är väl det vanliga förutom i Sverige. Små, billiga pendlarhojar?
Ja, den står ungefär dubbelt upp mot svenska kronan. Så den där CB300F kostar ca 50 lax i SEKDet där är väl priser med mexikanska dollar? Inte US-dollar, väl?
Exakt! Ska vi duka ute eller inne?
På Rvf400:an är det precis så. Så man får klippa av lämplig kabel för att unleash horrifying topspeed. Antar man får ligga på tätt hårt för att passera 180 gränsen med ystra 60 hk från 94 ändå spärr elker inte.Reglerna för 400 kubikarna från 80-90 talet var max 400 kubik,
max 60 hästar samt maxfart 180 km/h. vet inte hur det är med mera moderna hojar.
På en del av de gamla Hondorna så sitter det en sensor i hastighetsmätaren vid 180 markeringen som stryper toppfarten.

Hojen jag fixar med har någon tysk en gång i tiden blankpolerat ram och sving. Om jag kör med den ett pass sen kommer jag inte ut något mer den dagen. Putsa putsa...lider av PTS, puts traumartc stress disorder.
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |