CBR1
Gudomlig sporthojare
I vattnet eller i luften ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I vattnet eller i luften ?
14 i luften och 16 i vattnetI vattnet eller i luften ?
Passerade dÀr tvÄ gÄnger idag. Missade dock laxarna, Àven om jag höll utkik efter dem andra gÄngen.
Ofta bÀsta tiden att Äka hoj, kan jag tycka.PlogkÀpparna Àr uppsatta och löven börjar gulna , men det blev en fin tur ÀndÄ
View attachment 504090
Ja det Àr vÀldigt fint nÀr det börjar vara gult/rött i trÀden.Ofta bÀsta tiden att Äka hoj, kan jag tycka.
Man slipper insekterna nu. Hojen ser inte klok ut pĂ„ sommaren. Och hjĂ€lmen ska vi inte tala om. Ănskar det dĂ€r med brist pĂ„ insekter var sant ibland.PlogkĂ€pparna Ă€r uppsatta och löven börjar gulna , men det blev en fin tur Ă€ndĂ„
View attachment 504090
22 grader hÀr i södra Sverige. SköntJa, det Àr ju en fördel med hösten. Bara pÄ med lite varmare handskar kanske.
Förresten, mums i salladsbaren!
View attachment 504132
Kan nÀmna att detta Àr nÄgonstans i sörmland, men .. jag kommer dessvÀrre inte att avslöja positionen, sÄ passa pÄ och njut av bilden bara.
Dessutom pÄ en snygg hoj.Mmm.. najs.
HÀr kommer en klassiker, Jungfrusund frÄn EstbrötevÀgen denna sköna kvÀll.
View attachment 504151
à h, vilken nostalgi. Skulle kunna vara samma Ärsmodell som den jag hade, men omvÀnd fÀrgsÀttning. Jag hade vit tank, skÀrmar osv. med röda detaljer.Kolla en sÄdan klassiker jag sÄg idag!...den hÀr gick fint kommer jag ihÄg, men tror det hÀr Àr en ganska gammal modell, har för mig de mina kompisar hade var lite nyare (och snyggare
). Fast den ser ganska rÄ ut ÀndÄ mÄste man ju sÀga.
View attachment 504196
jasĂ„!? NĂ€ det visste jag inte, men det stĂ„r pĂ„ Hondas hemsida att de ocksĂ„ föddes dĂ€rVilket legendariskt nickâŠ! Men du vet att det Ă€r Suzukis hemort, med Yamaha strax utanförâŠ?
Tufft, det lÄter bÀttreà h, vilken nostalgi. Skulle kunna vara samma Ärsmodell som den jag hade, men omvÀnd fÀrgsÀttning. Jag hade vit tank, skÀrmar osv. med röda detaljer.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slÄr vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats pÄ Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats pÄ Gotland R... |
|
|
Förarkurser pĂ„ NĂŒrburgring
Nu Àr datumen för bÄda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 Àr sista dagen bestÀllning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjÀlm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjÀlm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-Ärsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-Ärsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |