hannuse
När resan är målet
Och du har dessutom förberett en rolig aktivitet under julen.Nä det är inte slutkört än, fast för mig minskar hojkörningen efter 1:a september då älgjakten börjar. Det brukar bara bli kvällsturer under veckorna då.
Exakt, denna hoj blir stationerad i mellansverige för att ha en landsvägshoj då jag befinner mig här. Har sista åren tagit offorad hojen med på släp även så i år men det är ju roligare med två hojar på semestern beroende på körning än en. Eller om man bara vill åka ner och köra lite på våren innan det blivit säsong här uppe.
Sista åren har denna hoj mest stått i garaget hemma och då kan den ju få stå i ett garage här istället och troligtvis bli mer använd än tidigare år.
Jag har ju fortfarande tre körbara hojar plus mitt nuvarnade turbobygge på hemmaplan så jag är ju inte helt uppställd för att köra hoj resten av säsongen.
Tänk att få pillra med en framgaffel, när någon annan sitter på köksgolvet och trasslar med en julgransbelysning som vederbörande egentligen visste var defekt redan förra året!