Dagens bild

Näst sista dagen spenderas i denna stuga.
Skäms nästan för att vi inte sovit i hammock som tänkt! Men med tanke på temperaturen så är stugorna ett gratis (swishar där det går) och riktigt trevligt alternativ!

Gårdagens vandrarhem nära norska gränsen.

IMG20230917074433.jpg

Foto från Norge
IMG20230917113517.jpg

Godmorgon.
Högst hojrelaterad bild.
Det är ju måndag morgon, och kulorna ska in till bensin, däck, färjebiljetter, Schuberth hjälmar och långburk till bastuns after-bike.
Så det är bara att bita ihop, och med detta i tanken så blir det enklare att åka mot soluppgången.
Trevlig måndag, kämpa på!

IMG_7885.jpeg

Last edited:
Godmorgon.
Högst hojtelaterad bild.
Det är ju måndag morgon, och kulorna ska in till bensin, däck, färjebiljetter, Schuberth hjälmar och långburk till bastuns after-bike.
Så det är bara att bita ihop, och med detta i tanken så blir det enklare att åka mot soluppgången.

View attachment 489814
Alternativ? ?

images (2).jpeg

Mera träning. Från förra veckan nån dag det inte regnade, övade på blips och balans på klubben igen. Jag trixar alltså inte på dom där betongbitarna där borta utan jag har stakat en egen enklare bana som omfattar en mild klippa och ett par mindre stockar, för min ännu rätt så begränsade förmåga.

IMG_0412.JPG

Mera träning. Från förra veckan nån dag det inte regnade, övade på blips och balans på klubben igen. Jag trixar alltså inte på dom där betongbitarna där borta utan jag har stakat en egen enklare bana som omfattar en mild klippa och ett par mindre stockar, för min ännu rätt så begränsade förmåga.

View attachment 489834
Visst var det dig jag såg i sollentuna på scramblern?

Mvh Jawan på cykelvägen

Visst var det dig jag såg i sollentuna på scramblern
Jamen du, jag såg dig med! En vinröd moppe va? Underbart.

Det är ofta jag ser folk på hoj som jag tänker "Undrar om snubben hänger på SH?", och vem det kan vara. Vi ser ju våra hojar här i "Dagens bild", och jag tycker mig se dessa hojar på gatan omkring Stockholm ibland.

Godmorgon.
Högst hojrelaterad bild.

View attachment 489814
Aha, cx60 ??

Jamen du, jag såg dig med! En vinröd moppe va? Underbart.

Det är ofta jag ser folk på hoj som jag tänker "Undrar om snubben hänger på SH?", och vem det kan vara. Vi ser ju våra hojar här i "Dagens bild", och jag tycker mig se dessa hojar på gatan omkring Stockholm ibland.
Nä en svart Jawa, pendlar 6 mil om dagen med den och luktar konstant 2taktsolja?

Bifogat

• 20230920_214541.jpg
    20230920_214541.jpg
    3.7 MB · Visningar: 33
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back