Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bosse, du har hajat grejen med enduro ?. Det där är vildmark när den är som bäst. Grymt skön utflykt verkar det som.
Du som gillar å utforska skulle kanske prova på mer riktig enduro då...Slingerbulten som du tycker är kul å köra på kan då vika av å följa kraftlledningen som passerar över väg 157 dvs. slingerbulten.. Enduro har körts där över 40 år...Bosse, du har hajat grejen med enduro ?. Det där är vildmark när den är som bäst. Grymt skön utflykt verkar det som.
OOoh! Jasså? Jag tyckte mig ofta se dessa enduro-killar stå vid vägkanten nånstans där, vid flera ställe längs vägnarna. Ofta har dom med sig en skåpbil eller släp med endurohojarna, dom stannar vid fickorna i vägen där, och så kör dom. Jag undrade just om det fanns några roliga stigar att köra på där! Jag ska kolla upp detta omedelbart. Tackar.följa kraftlledningen som passerar över väg 157 dvs. slingerbulten.. Enduro har körts där över 40 år...
Är det där vid Äs puss? Ser ut så, om man sträcker sig lite så ser man mitt gamla hus där långt bort i fjärran.
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |