Dagens bild

Suckers...!
I'll bladefire you all the way to hell and back...

eller, nåja...
20+are, ja även 30+are får skratta skiten ur sig när de ser gubbfan puttra omkring på reliken,
men lika roligt har jag för det!:banana Tjoho!
IMG_0225.JPG

image.jpg

Mötesplatsen blev hemma hos oss, totalt 11st?! första gruppturen. Började med en gixxer som gjorde ett rullande oljebyte strax efter ett rådjur som jag var när på att klippa sedan sprang det in i en bakom i sidan. Vi insåg där att vi käkar och sedan får det vara bra för idag! Ingen tur med oss!

Last edited:
Uppladdning.jpg

Dags att sänka nivån. :brynad
Dammig Foggy försöker hitta vårenergi :3freak

ImageUploadedByTapatalk1431719356.274201.jpg

Belöningsfika i motvindspasset på Nishikin. Fan vad jag är less på den eviga snålblåsten. Varsnågerst är sommaren?

Fortsätter på annat än hoj, men den här är jag rätt nöjd med :)

View attachment 419676

Det är inte alla som vet om (eller är intresserade av) hur fint naturen ordnar upp saker och ting alldeles naturligt. Jägare finns endast för att vi motorcyklister ska slippa krocka med de här djuren. Då har naturen ordnat det så att vissa människor föds med en genetisk defekt (folk som är intresserade av jakt framför motorer) som ser till att ordna upp det för de übermänniskor med perfekta gener (hojfolk alltså) ska slippa krocka med en massa djur som inte fattar att de inte har på vägarna att göra.

Rätt intressant det där med hur fiffigt naturen ordnar saker och ting. Och jägarna är liksom skitnöjda och sitter där på en stubbe i regn och blåst och tror att de gör det för att de är intresserade. När det egentligen är en medfödd defekt som är jätteviktig för att skydda MC-kollektivet

Igår var det fint väder.

zfFUtwS.jpg

Tagen för ett år sen idag! Nääästan knät i. Fick faktiskt i det i kurvan innan :)

Bifogat

• Untitled-9.jpg
    Untitled-9.jpg
    1.3 MB · Visningar: 410
Det gick undan idag, det kan man tydligt se på att jag ligger ner :yoparty gillar dock mitt nya visir, kolla in spegelbilden asså :kär

Bifogat

• Skärmavbild 2015-05-24 kl. 17.44.08.jpg
    Skärmavbild 2015-05-24 kl. 17.44.08.jpg
    112.1 KB · Visningar: 342
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show