Dagens bild

Tomt batteri. Låtit lite trött några dagar fast jag laddat batteriet. Nytt batteri på väg hem, får kolla om den laddar som den ska när jag bytt.
Fick skjuts hem av en snäll arbetskamrat så jag kunde hämta bil och vagn. :tummenupp
Lätt hänt. Den var ju några år, fastän lågmilare om jag minns rätt(?). Att då batteriet ger upp efter långa perioder av stillastående (gissar jag) är inte så ovanligt. Fast lika trist ändå när det sker.... :(

...men ändå väldigt söt! Villhöver!!

Last edited:
Detta var resultatet av gårdagen på Sturup Raceway. Har knappt skrapat knä förut men nu bara klickade det till och utan att ens försöka så var pucken ner i backen varv efter varv.

Tidigare har jag skrapat till nån gång men utan att ha varit beredd på har det snarast känts nervöst. Nu var dock känslan av att ha knät i backen mer tryggt än nåt annat. Nu ska jag bara fixa blicken, bli mer avslappnad i kroppen, lära mig bromsa ordentligt, hitta rätt spårval, förstå placering på hojen och lära mig gaskontroll så blir det nog bra 😅

(Och ni som skrapat knä sen ni var 12 kan vara tysta, för mig var detta stort iaf).

Bifogat

• IMG_3054.jpeg
    IMG_3054.jpeg
    2.1 MB · Visningar: 22
Enligt vad som stod i en liten dekal ovanpå tanken är det en 2017 års Jubileumsmodell av Honda Fireblade. Vilket Jubileum ?
1787087855326.jpeg

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...