Dagens bild

Vi är visst lite prydda på SH idag ;) ...

Last edited:
Hoppas verkligen att det inte är någon moderator som tar bort bilder på barbröstade tjejer i den här tråden? Borde straffas med banning isf.... :dummer

Hoppas verkligen att det inte är någon moderator som tar bort bilder på barbröstade tjejer i den här tråden? Borde straffas med banning isf.... :dummer

Var ju det..med den lakoniska motivationen "inte ok"...ett par bröst och det med modellens medgivande ..verkligen underligt, men kanske är det någon som känner sig KrÄngT eller nått...Myten om den Svenska frigjordheten fick sig iaf ett törn asg

Helt fantastiskt! Var någonstans?

Var ju det..med den lakoniska motivationen "inte ok"...ett par bröst och det med modellens medgivande ..verkligen underligt, men kanske är det någon som känner sig KrÄngT eller nått...Myten om den Svenska frigjordheten fick sig iaf ett törn asg

Det var ju faktiskt en rätt kul bild, sådär busigt gladporrigt. Kan förstå om den togs bort dock.

Last edited:
Instagram rating alltså :D

De e lugnt, jag sparade ner bilden för säkerhets skull. Tack "Ingen ånger" för du förgyller forumet:)

Edit.jpg

Ett kort jag var nöjd med när jag kom över ett krön hittades av en kompis, som (ja, jag erkänner fusket=) fick för sig att fixa lite annan himmel som bakgrund.
Det blev i mitt tycke så jävla grymt snygg att jag för första gången lägger upp en bild.
:crash

Brings back memories.Falun I13 94/95 på en qvarna 258.Men var är ordonannsstället?
Det ska vara kronans gröna hjälm dock fick vi ha facemask som crossförarna hade samt så var vi första i Falun som fick ha crossskydd.

Det är det nya stället. Goretexvariant. Hjälmen är en improvisation och handskarna likaså. Även skydden under GTstället är mina egna, improviserade även de.

469498_10151060326587055_246150849_o.jpg
En vän på fejjan tyckte att min profilbild behövde justeras lite.. :rolleyes: :duckface

orginalbilderna tagna av helena och bengt '08an' asplund.

Inte så rolig som Micke240sx's bild men jag känner mig så nöjd över min nya skinnjacka som kom idag. Beställde från England och det blev mindre än halva priset mot att handla den i Svedala.
IMG_0412.jpg

Här är August 3 år på min GPz900R

Bifogat

• IMG_20120421_161822.jpg
    IMG_20120421_161822.jpg
    241.8 KB · Visningar: 342
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!