Dagens bild

Lite bilder från dagens tur. Underbart :banana:kär:tummenupp:)

Hey Hix, varifrån kommer ditt slipon? Ser riktigt nice ut. Var själv inne på att beställa från Mivv men inget lämnar Italien nu ju. :gråta

Hey Hix, varifrån kommer ditt slipon? Ser riktigt nice ut. Var själv inne på att beställa från Mivv men inget lämnar Italien nu ju. :gråta

Det är ett SPEEDPRO COBRA CR2 HEXAGON från Tyskland. adventuremc.se (CB Parts) säljer det i Sverige. Jag är väldigt nöjd med det:tummenupp

Fint. Ska absolut kollas upp. Tack å bock! :tummenupp:rock

Passa på å kör, nu börjar det spridas nere i Europa att all nöjeskörning med mc är förbjudet, dom är tydligen rädda för att vi ska skada oss å uppta vårdplatser, bara en tidsfråga innan någon från Mp snappar upp det här!

Skickat från min iPad med Tapatalk

Passa på å kör, nu börjar det spridas nere i Europa att all nöjeskörning med mc är förbjudet, dom är tydligen rädda för att vi ska skada oss å uppta vårdplatser, bara en tidsfråga innan någon från Mp snappar upp det här!

Det tror jag blir svårt att genomföra, och ganska verkningslöst då motorcyklisterna står för en betydligt mindre del dödade och skadade i trafiken än övrig trafik gör. Förbjuder man något så är det all onödig trafik. Hur nu det ska gå till rent juridiskt. Finns det ett lagrum som ger utrymme till att förbjuda vissa sätt att transportera sig någonstans? Är det ok att cykla? Skateboard? Jag vet inte, men jag är skeptisk. Då får man nog ta till utegångsförbud, och då gäller det all rörelse utomhus.

Jag tror inte så mycke på de, å skulle de bli verklighet så kommer jag köra ändå..
Kan gå me på olika andra saker men inte sluta köra hoj..

Så länge jag får benet över sadeln kommer jag köra...

Streetfightern i motljus.
b2e2ba3bd37cbef30b1482c8a6aaf9ec.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Getaway in Svedmyra...
De skulle upprätta en fartkontroll. En 30-sträcka utanför skola. De var inte helt klara ännu. Jag stannade och snackade lite bara.

Last edited:
Jag tror inte så mycke på de, å skulle de bli verklighet så kommer jag köra ändå..
Kan gå me på olika andra saker men inte sluta köra hoj..

Så länge jag får benet över sadeln kommer jag köra...

Onekligen så har England å Belgien nu förbjudet nöjeskörningarna på mc, så vi får se vad som kommer, jag känner mig inte säker på vårsäsongen till att börja med! Litar inte ett skit på myndigheterna!

Last edited:
...Vi hade i alla fall tur med vädret... (Nej, inte tillåtet för populasen att tjöra på Hans Majonnäs' ägor så bifogar istället bild på nysmord lämplig kedja)

Bifogat

• IMG_0730.JPG
    IMG_0730.JPG
    433.6 KB · Visningar: 68
  • IMG_0917 (2).JPG
    IMG_0917 (2).JPG
    138.3 KB · Visningar: 69
Onekligen så har England å Belgien nu förbjudet nöjeskörningarna på mc, så vi får se vad som kommer, jag känner mig inte säker på vårsäsongen till att börja med! Litar inte ett skit på myndigheterna!

Nej, inte specifikt mc. Men nöjeskörning, ja.

Skickat från min G8441 via Tapatalk

Back