Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hållundan skrev:Hade han behövt flaggan på höger arm?!![]()
Varför ser alltid amerikanska vapenfetishister så jävla bögiga ut? Vältrimmad mustasch och ett par solglajjor som inte är av denna värld. Jag tar mig för pannanGoodstuff skrev:
Say what?UrbanTiger skrev:Fan va bra![]()
Markus skrev:Ett otroligt festligt tema.
"Prior to going downstairs to the shooting range and practicing with the guns Borat informs Ken that in Kazakhstan if they have a very, very, evil criminal then they are allowed to shoot them in two of the clubs. "I like it! But it's crazy", Ken comments, "Yes it probably would be fun"."
t-rex skrev:Ali G på en skjutbana?
Goodstuff skrev:
FUBAR skrev:Här är ett geni också

Om jag inte har felZormin skrev:Vad ska han ha M16-magasinet till som han har i hölstret? Tar hagelgeväret 5.56 kanske? Det förstörde helheten TOTALT! Annars hade det varit en ascool bild.![]()

Nja. Magasinet sitter för långt ner för att sitta i ett M16-hölje. Nu kan ju iofs M16-magasin användas i andra vapen också, men tittar man noga så kan man även skymta öglan på magpull:en som sitter på magasinet bakom i hölstret.Garpe skrev:Det kan inte vara ett andra vapen karln har i sidan på första bilden?? Hmmm... *kikar noga*![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |