Dagen jag väntat på

Nice Grattis! bara lång och plågsam väntan kvar :tummenupp

Tackar! :) Det känns så otroligt spännande att bli ägare av cykeln... Har blivit lite festande ikväll, det är en stor dag... :)

inte fin någonstans! den där är bara mest slö! :gnissla

grattis sitter i funderingar på o beställa en själv i dagarna,sidoimport eller svensksåld?

Vad är det för lys som är monterat på den här gixxern? Skulle vilja ha samma eller liknande lys på min nya hoj när jag får den... :yoparty Är det lagligt att ha detta lys monterat på hojen?

[YOUTUBE-ID]WI4X1MDPOe0[/YOUTUBE-ID]

Vad är det för lys som är monterat på den här gixxern? Skulle vilja ha samma eller liknande lys på min nya hoj när jag får den... :yoparty Är det lagligt att ha detta lys monterat på hojen?

[YOUTUBE-ID]WI4X1MDPOe0[/YOUTUBE-ID]

Någon slags neon/lysdiod-rör kan köpas på några sidor här och där, specielt på moppe sidor. Vet inte riktigt om det är lagligt men har för mig att man inte får ha blått ljus pga att det används av utryckningsfordon.

Själv tycker jag inte det är snyggt, men den är en smak sak.

БОБАН;3579964 skrev:
Någon slags neon/lysdiod-rör kan köpas på några sidor här och där, specielt på moppe sidor. Vet inte riktigt om det är lagligt men har för mig att man inte får ha blått ljus pga att det används av utryckningsfordon.

Själv tycker jag inte det är snyggt, men den är en smak sak.

OK, tack för infon! Jag måste själv också fundera mera på om det snyggt eller inte, men jag tror jag gillar det, skulle vilja ha lite lys bakom framhjulet också och lite under hela hojen, endast svagt så att hojens blå färger kommer till liv i skymning...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...