Dagen färd till Sigtuna (lite bilder)

Ugluk skrev:
Någon i U-a som kan hosta en film från i onsdags?
7 minuter och 72MB..
:)

Edit: MB ska det ju vara och inte Mb.. Tur att jag inte fick Goodstuff efter mig där.. ;)

PM:a Zeal... Han kanske kan?? :)
 
JoS skrev:
Hohohaha!!! Den där har du tränat på läänge!!! :D

Jag erkänner ingenting! :notme

(Men om det skulle vara sant, rent hypotetiskt: Var är då brudarna? Vad gör jag för fel? Och inget avundsjukt skitsnack nu om min sköna, gröna Ninja!)
 
Penguin skrev:
Det syns ju tydligt att du kollat för mycket på Ghost Rider under tiden du var av med styrlappen! :D
Äh, rena rama söndagsglidarturen ju.. :p Komplett med sightseeing och tittande på kossor och blommor.. :rodnar
Jag får skylla på att huvudmunstycket på fyrans gasare hade skakat loss, så hon gick inte på fullgas. :mad:
Fixat nu!
:rock
 
Ugluk: Har du nåon aning om vilken codec jag behöver för att se filmen? :confused:
Jag har Win XP.
 
Snyggt! Det här kommer jag kolla mycket på i sommar!

Första intrycket är = Fan vad stel jag är! :rolleyes:
Det andra är = Vad är det för musik du har hittat?! :eek:
Det tredje är = Vad långsamt det ser ut! :rodnar

Jag är faktiskt lite imponerad av din hjälmkamera. :tummenupp
 
JoS skrev:
Snyggt! Det här kommer jag kolla mycket på i sommar!

Första intrycket är = Fan vad stel jag är! :rolleyes:
Det andra är = Vad är det för musik du har hittat?! :eek:
Det tredje är = Vad långsamt det ser ut! :rodnar

Jag är faktiskt lite imponerad av din hjälmkamera. :tummenupp
Gillade ni inte musiken? :o

Hjälmkamera v1.1 är nu klar. Uppdateringar sedan sist är att gaffatejpen är ersatt med kardborrefäste. Kan nu sättas på valfri sida av hjälmen och även åt sidorna eller bakåt.

Någon som har en liten stereomikrofonförstärkare (helst med kompressor/limiter) som kan drivas av 12V och bara ligger och skräpar?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top