Dagen D börjar närma sig

jag tror jag ställde på min hoj och började köra en vecka innan påsk förra året :tungan och de va väl i mars

zajtar skrev:
jo det e sant ,
har oxå garagare med bur som tur e ,
men man sover dåligt ändå ibland man e ju rädd att den ska bli snodd ,
konstigt me tanke på att den e helförsäkrad,

I majorna???

körbart ?

Hoztic skrev:
Borde det inte vara körbart där nere? :va
Fast det är klart, det blev ju inte direkt några knäskrap idag... :rolleyes: Men skönt att lufta sig iaf. Dessutom glodde folk en hel del när jag gick hem i skinnställ mitt i snöandet! :hihi

jo det e det men jag vill kunna dra på inte köra sakta plus det finns ju fläckar här å där

sirSmokealot skrev:

nej i hisingen ..

maximumspeed skrev:
hehe vete katten 6 plusgrader idag snön smälter :D men det kommer säkert mer snö och minusgrader :gnissla
här uppe brukar man kunna köra under första halvan av april om man inte är så känslig :yoparty
Längtar som faaan
bara att be till vädergudarna :Bugar

Jajjamän, -17 imorse!

1a april ska jag köra i piteå, hoppas det inte är så mycket snö kvar på backen bara :gnissla

Vänta till april med att åka.. :confused: Snön försvinner väll tidigare än så.. Här brukar det ju vara snöfritt i mars..

Fürstenhoff skrev:
Man börjar visst bli gammal när man läser era inlägg och inser att man inte på ngt sätt är sugen på att ut och köra motorcykel!! :3freak

Kanske är läge att sälja bort "mopparna"!! :va

/Fürstenhoff.
Kanske läga att sälja :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!
Verkar mer som att du inte vill sälja!

Last edited:
Var ute en tur igår, med bågen, och handlade verktyg till det försenade vintermeket :)

Edit:

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    119.2 KB · Visningar: 77
Last edited:
Åkte bakpå i 15mil motorväg i helgen kändes inte alls farligt. Ska själv ställa på v.12 hade jag tänkt. Vägarna är torra och fina nu.

Fürstenhoff skrev:
SWT Racing har 4 "moppar" i garaget, däck till förbannelse samt trevlig skydds utrustningar men till trotts detta vill jag inte ens gå in i garaget!! :(

Sommar vill jag ha, men köra mc - kanske senare eller nått!!

/Fürstenhoff.

jag kan låna dom tills du bestämt dig hur du vill göra..sälja eller inte.. :tummenupp

grattis till dottern by the way... :yoparty

Hoztic skrev:
Jag hann med 5 mil idag, helt underbart! Det blev aldrig ens kallt! :tummenupp
Fast jag hann knappt ställa in hojen i garaget förrns det snöade för fullt, så jag hade viss tur där :hihi

Ni inser väl hur lyckliga ni borde vara som har möjlighet att kunna lufta bättorna vid denna årstid....ska ja göra det får jag TOK-DUBBA!! :7peta :argpådato

Andreas N. skrev:
Ni inser väl hur lyckliga ni borde vara som har möjlighet att kunna lufta bättorna vid denna årstid....ska ja göra det får jag TOK-DUBBA!! :7peta :argpådato

Man kan se det från andra hållet också, köra var underbart, men nu är ju abstinensen ännu värre, när jag har fått blodad tand :huvet Så håll ut tills det går att köra ordentligt! :hihi

Snöar så inihelvete här, ett stort tjock snötäcke täcker marken. Det står på aftonbladet att plusgraderna kommer nog inte förrän om 14dagar, så 1:a April då måste det ligga på 10+ i alla fall!

Oroa er inte. Det är ju precis 0 gradigt ute nu!. Om ett par veckor så omvandlas allt detta snöande till regn som bara kommer att spola bort snön som är kvar och när marken väl inte är vit och reflekterar bort solens varma strålar så kommer temperaturen att stiga till 10+ inom några dagar. :yoparty

Man kan ju alltid hoppas. :tuttar

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...